آیا مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۱ اسفند تعطیل است؟

سامانه بارشی که از اوایل هفته در خراسان رضوی آغاز شده بود از فردا دوشنبه با شدت بیشتری در مشهد و نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.

بارندگی در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی؛ سامانه ناپایدار جوی که از روز جمعه، استان خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است تا چهارشنبه ادامه دارد.

قائنی پور با اشاره به ادامه بارندگی ها در خراسان رضوی افزود: روز دوشنبه میزان بارندگی شدت خواهد گرفت و وقوع آبگرفتگی و روان آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارندگی ها با شدت و ضعف تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و کاهش نسبی دما در مناطق شمالی خراسان رضوی را در بردارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد و مه صبحگاهی نیز از دیگر پدیده‌های جوی است که شکل خواهد گرفت.

قائنی پور افزایش شدت وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا بویژه در نواحی بادخیز استان را از دیگر تاثیرات این سامانه اعلام کرد.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲؟

وی با اشاره به احتمال رواناب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها همچنین احتمال بروز خسارت به علت وزش باد شدید به شهروندان مشهدی توصیه کرد؛ از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری کنند.