برنامه سوخت‌رسانی در تهران تا پایان عید فطر / پمپ بنزین‌ها زیر ذره بین بازرس‌ها

بنزین  یکی از مهم‌ترین مصارف انرژی در جوامع امروزی است. بنزین به عنوان منبع اصلی انرژی برای وسایل نقلیه مانند خودروها، موتورسیکلت‌ها و هواپیماها استفاده می‌شود. با افزایش تعداد وسایل نقلیه و مصرف جهانی، نگرانی‌هایی درباره افزایش آلودگی هوا و تأثیرات بر تغییرات آب و هوایی و گرمایش جهانی وجود دارد.

فریدون یاسمی اعلام کرد: مصرف بنزین در منطقه تهران از آغاز تعطیلات نوروزی به بیش از ۱۹۰ میلیون لیتر رسید که در مقایسه با مصرف ۱۷۴ میلیون لیتری بنزین در دوره مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از ۲۰ اسفندماه پارسال گروه‌های ویژه بازرسی در قالب طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی بر عملیات و روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت نظارت داشتند که این بازرسی‌ها تا پایان تعطیلات عید فطر نیز ادامه دارد.

سهمیه  بنزین آزاد در این مناطق افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: در این مدت کل جایگاه‌های منطقه تهران فعال خواهد بود و عملیات سوخت‌رسانی به شهروندان و مسافران به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، آماده دریافت شکایات، انتقادها و پیشنهادهای هم‌وطنان است.