جاده کندوان باز گشایی شد

حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به علت سقوط سنگ در محدوده سیاه بیشه و کمر زرد متاسفانه ۲ دستگاه خودرو یک دستگاه پژو پارس و خودروی دیگر ۲۰۶ دچار خسارت شد و در این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

مهدی صفایی جمعه شب در گفت و گویی افزود : هم اینک پس از باز گشایی این محور شاهد ترافیک سنگین در نقاطی از جاده کندوان از جمله خروجی قطعه ۴ آزاد راه تهران - شمال ، " طویر " ، " رستوران همسفر" ، ' هزارچم " ، " پل زنگوله " و " ولی آباد " هستیم.

طبق گزارش پلیس راه فراجا در این محور محدودیت های ترافیکی از صبح امروز در این محور اعمال شده و جاده چالوس - کرج و آزاد راه تهران - شمال از چالوس به استان البرز و تهران یکطرفه شده است.

مسیر کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در همه فصل‌ها به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد افزایش می یابد.