مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فروردین یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا و بارندگی و سیل و در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به شرایط جوی و بارندگی و باد و طوفان در برخی شهرها و استان ها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آلودگی هوا و یا بارندگی و باد و طوفان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت آلودگی هوا و زلزله از حرف تازه پیگیری کنید.

در مورد تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) تصمیمی اتخاذ نمی شود و تمامی مدارس دایر می یاشد. در صورت تصمیم گیری و اعلام خبر جدید به زودی از طریق رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد. در حال حاضر منابع خبری از عدم تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ خبر دادند و نوشتند: روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه مدارس تعطیل نیست و تمامی مدارس دایر می باشد.

بارش باران و ورود سامانه بارشی به کشور باعث شده خبر تعطیلی مدارس در شبکه های اجتماعی والدین و دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس باشند. تا این ساعت و لحظه فردا هیچ مدرسه ای تعطیل نیست. لطفا آخرین اخبار تعطیلی را در ادامه پیگیری کنید.

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است

مدارس تهران فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل نیست. اگر تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی مدارس تهران برای روز شنبه صادر شد به اطلاع دانش اموزان و والدین خواهد رسید.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در تهران همچنین افزایش دما از فردا (۲۶ فروردین‌ماه) خبر داد.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و اصفهان و قزوین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ صحت ندارد و فردا مدارس قم و لرستان و سمنان و قزوین تعطیل نیست. به خبرهای کذب رسانه های زرد توجهی نکنید و از منابع موثق خبرهای تعطیلی مدارس را پیگیری کنید.

آیا مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با توجه به شرایط جوی احتمال ندارد و مدارس مشهد و استان خراسان رضوی فردا تعطیل نیست. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند