نحوه دریافت فیش حقوقی آموزش‌وپرورش

سازمان آموزش و پرورش جهت سهولت معلمان و قشر فرهنگی کشور برای دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری سامانه my.medu.ir یا همان سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را در بستر فضای اینترنتی برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهیانه طراحی و ارائه نموده است زیرا پیش از این تنها راه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت حضوری بوده است.

وزارت آموزش و پرورش برای کلیه معلمان و فرهنگیان شاغل نیز خدماتی در نظر گرفته تا این افراد بتوانند بدون دغدغه ای نسبت به رفع مشکلات و مسائل پیش آمده اقدام نمایند. یکی از امکاناتی که توسط این سازمان ارائه شده می توان به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir اشاره کرد. این سامانه شرایطی را فراهم می کند تا معلمان بتوانند فیش حقوقی فرهنگیان خود را با کد پرسنلی و یا شماره ملی دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی آموزش‌وپرورش

سازمان آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، انجام این کار را به صورت اینترنتی در اختیار فرهنگیان قرار داده و معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با به همراه داشتن کد ملی و شماره پرسنلی خود به راحتی می توانند نسبت به مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهیانه خود در سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.