ماجرای فرود اضطراری فوکر ۱۰۰ ایران‌ایر چه بود؟

محمد قصابی روز شنبه گفت: شب گذشته پرواز تهران - تبریز که به علت نقص فنی نتوانسته بود در فرودگاه تبریز فرود داشته باشد، در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و مسافرین آن به تبریز منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر پرواز‌های فرودگاه اردبیل دایر است، اما شرایط جوی مساعد نیست به طوری که شعاع دید ۱۰۰ متر است و احتمال لغو پرواز‌های این فرودگاه وجود دارد.

در همین زمینه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دنبال فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران - تبریز در فرودگاه اردبیل، چهار نفر دچار تهوع و سردرد و گوش درد شدند که توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۲ روز جمعه چهار خرداد ماه ۱۴۰۳ و بدنبال درخواست فرود اضطراری هواپیمای مسافربری ایران ایر، شماره پرواز ۴۴۵ از مسیر تهران - تبریز، خوشبختانه این هواپیما در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و هیچ گونه تلفاتی نداشت.

ماجرای فرود اضطراری فوکر ۱۰۰ ایران‌ایر چه بود؟

طبق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل چهار نفر از مسافرین دچار تهوع و سردرد و یک نفر گوش درد شده بودند که توسط کارکنان فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محل درمان شده و تمام مسافرین به صورت زمینی عازم مقصد شدند.

بر اساس این گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه، تعداد هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه خودرو فرماندهی به محل اعزام کرده و بیمارستان‌های اردبیل در حالت آماده‌باش بودند.