دستگیری زورگیران شهرری با شلیک تیر هوایی

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری در شهرری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات و عوامل گشت کلانتری ۱۳۱شهرری قرار گرفت.

وی افزود: در بامداد سوم خرداد ماه ماموران با پوشش‌دهی انتظامی نقاط جرم‌خیز یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک را درحال زورگیری از شهروندان مشاهده و سریع برای دستگیری متهمان اقدام کردند؛ اما سارقان به محض مشاهده پلیس از محل متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری هر۲ سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان باوجود انکارهای اولیه در مواجهه با مالباختگان توسط ۷شاکی شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال باارزش می‌کردند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال باارزش همراه خود، خودداری کنند و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال باارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذارند.