ماجرای هولناک یک قتل خانوادگی فاش شد!

مجتبی قدیمی صبح امروز هفتم خردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

طبق اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر و متوجه شدند درب منزل قفل و مشکوک است و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل کرده و وارد منزل شدند که متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه شدند که با سلاح سرد به قتل رسیده بودند.

دادستان سیرجان گفت: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیر زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته، به نظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است .

قتل زن جوان به دلیل استفاده زیاد از رب گوجه در املت

دادستان سیرجان گفت: این خانواده اصالتاً غیربومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است .

قدیمی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.