افکارنیوز: جهان کوچکتر از ان چیزی است که تصور میکنید و هیچ کس هرگز قادر به درک این نکته نیست که با چه کسی باید در رابطه باشد.

فروردین

زمانی که دوست نزدیکی سخنی بگوید یا پی به احساسات شما ببرد ممکن است زمان ان رسیده باشد تا نگاه دقیق تری به امور خود بیاندازید. می توانید احساسات خود را عمیق تر از این حالت فعلی بکنیدو با تحلیل این احساسات به اقدامات لازم پی ببرید.

روابط عاطفی:گاهی اوقات این قلب شماست که توجه شما را به خود جلب می کند و به شما هشدار می دهد که عشق شما بزودی از راه خواهد رسید.

اردیبهشت

اگر مایلید درآمدتان را افزایش دهید که البته می دهید راه های زیادی وجود دارد. به اطراف خود وتوجه کنید راه های زیادی برای افزایش پس انداز پولتان وجود دارد. شعل دوم یافرصت های احتمالی می تواند به
افزایش درآمد شما و بهبود شیوه ی دلخواه زندگی تان کمک کند.

روابط عاطفی:ممکن است که فرصت های آشنایی با افراد جدیدی پیش بیاید که شما از آن نا آگاه هستید.

خرداد

نتها چیزی که باید در یافتن روابط در مورد ان محتاط باشید حفظ اسقلال زمانی و مکانی است. اگر مدت طولانی با شخصی باشید و استقلال خود را از دست بدهید، قادر به ادامه ی رابطه نخواهید بود.

روابط عاطفی:برای علاقه مند کردن متولدین این ماه به عشق دراز مدت باید ابتدا دوستی محکمی با آنها داشته باشید. برای برقراری ارتباط قلبی صمیمانه با دیگران باید تصور کنید که طرف مقابل شما بهترین و مطمئن ترین رفیق است.

تیر

اگر احساس می کنید که نوری در شما تعبیه شده است درست حدس زده اید اکنون زمان درخشش شماست. با هر عملی قدم به قدم به اهداف خود نزدیک میشوید واکنون درست بر قله موفقیت هستید. برای انجام کارهایی که امسال قصد انجام آنرا دارید برنامه ای با الویت بندی لازم داشته باشید تا به موفقیت برسید.

روابط عاطفی:خواهید دید که وقایع درست در زمان مقرر خود اتفاق خواهند افتاد اگرچه شما به اقدامات و حرکات خود آگاه هستید.

مرداد

اگر چه دیگران به شما نصیحت میکنند که پل های پشت سر خود را خراب نکنید شما در درون خود دلیلی برای ان نمی یابید. شخصی که هم اکنون با وی در رابطه هستید اگر چه در برنامه های شما جایگاه چندانی ندارد اما ممکن است در اینده نقش بسزایی در موقعیت شما داشته باشد. روابط خود را تقویت کنید اگرچه خیلی گذرا هستند.

روابط عاطفی:جهان کوچکتر از ان چیزی است که تصور میکنید و هیچ کس هرگز قادر به درک این نکته نیست که با چه کسی باید در رابطه باشد.

شهریور

ممکن است زندگیتان کمی گیج کننده به نظر برسد اما درطی چند ماه آینده امور شما به سامان خواهد رسید و کارتان ثبات بیشتری خواهد یافت. بدنبال برنامه های خود هستید و اقدامات شما صحیح است اما مشاهده ی نتایج به زمان بیشتری نیاز دارد.

روابط عاطفی:ساختن اینده ی بر عهده ی خودتان است، باید معتقد باشید که در حال حاضر در بهترین حالت ممکن است.

مهر

اگرچه با مسائل مالی به راحتی کنار نمی آیید، اما شرایط مالی شما ممکن است در لحظه ای دستخوش تغییراتی شود. با تمامی فرصت های مالی با خوش بینی رو برو شوید شما شانس بهترین معامله ها را دارید.

روابط عاطفی:اگر چه تصور می کنید که برای هر چیزی برنامه ریزی دارید اما زندگی با شیوه های عجیبی وقایع را به نفع شما می چیند.

آبان

شما ذاتا انسانی اجتماعی هستید و شخصیت جذاب و جادویی شما تمامی افراد را به سمت شما جذب می کند. امور روزمره ی خود را کمی تغییر دهید اقدامات گوناکون نتایج مختلفی را برای شما در پی خواهد داشت.

روابط عاطفی:متاسفانه در یافتن شریک عشقی چندان موفق نیستید. برای دست یافتن به این هدف باید از ابتکار خود استفاده کنید تا از طرق مختلف خواستگاران احتمالی خود را ملاقات کنید.

آذر

سعی کنید وظایف اجتماعی و حرفه ای خود را ترکیب کنید تا شخصی با علایق مشابه خود بیابید. ممکن است که آقا یا خانم ایکس درست روبروی شما نشسته باشد اما متوجه وی نشده باشید.

روابط عاطفی:جستجو برای عشق کار طاقت فرسایی است اما همچنان به تلاش خود ادامه بدهید چرا از طرف سیاره عشق یعنی ونوس و سیاره ی خوش یمن مشتری حمایت می شوید. این دو سیاره الهام بخش تغییراتی برای شما می شوند و شرایط را برای ملاقات افراد خاص برای شما مهیا می کنند.

دی

در زندگی به این نتیجه رسیده اید که چطوربا اعمال محدودیت های بیشتر از وقت خود استفاده کنید. افراد معمولا زمانی به این نتیجه می رسند که وقتی برای انجام کارهایشان باقی نمانده است. سر کار وقت خود را به انجام اموری که در الویت هستند اختصاص دهید و سایر کارها را به زمان دیگر موکول کنید.

روابط عاطفی:قبل از خراب کردن یا اسیب زدن به رابطه ی مهمی مرزهایی را مشخص کنید.

بهمن

روابط در طول زمان تغییر خواهد کرد درست مانند افرادی که درگیر این روابط هستند. گاهی اوقات این تغییرات کار ساز است چرا که همراه با این تغییرات روابط رشد کرده و دگرگون می شوند. گاهی مواقع نیز این تغییرات نشان می دهد که فرد مورد نظر مناسب اهداف و باور های فعلی شما نیست. در این صورت به سادگی جدا شوید و از تاثیرات منفی ان بر باقی زندگی خود جلوگیری کنید.

روابط عاطفی:افراد عاشق پیشه وافسرده بدنبال هیچ هدف مثبتی در زندگی شما نیستند ونباید از جدا شدن از آنها احساس نا خوش آیندی داشته باشید.

اسفند

اگر مواظب نباشید، مسئله ای مالی باعثنگرانی زیاد شما خواهد شد. خارج از کنترل بودن شرایط ممکن است باعثنا امیدی شما بشود اما نگرانی برای ان نتیجه عکس خواهد داشت. از انرژی ذهنی خود برای طراحی برنامه هایی برای موفقیت بیشتر استفاده کنید. حتی اگر هم اکنون قادر به انجام کاری نیستید می توانید فکر خود را به جهت مثبتی ببرید.

روابط عاطفی:سخن گفتن از عمل کردن دشوار تر است اما تلاش خود را بکنید تا استرس را از خود دور کنید و انرژی خود را صرف امور مفید بکنید.