پایگاه اطلاع‌رسانی «وب‌دا» افتتاح شد

افکارنیوز: پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب‌دا) همزمان با مراسم روز خبرنگار در وزارت بهداشت توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
به گزارش وب‌دا همزمان با مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران حوزه نظام سلامت وسایل ارتباط جمعی کشور برگزار شد، از لوح افتتاح پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب‌دا) پرده برداری شد.
براساس این گزارش در این مراسم دکتر سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان این که پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا حدود یک ماه است که به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این پایگاه اطلاع رسانی، رقیب هیچ پایگاه اطلاع‌رسانی دیگر نبوده و به عنوان یک همکار در جهت فرهنگسازی سلامت و اطلاع رسانی مبتنی بر واقعیات حوزه نظام سلامت کشور به فعالیت می‌پردازد.
این گزارش حاکیست در این مراسم وزیر بهداشت با اعلام این که براساس نظرسنجی انجام شده در یک دانشگاه علوم پزشکی کشور ۱۸ درصد اخبار مندرج در پایگاه‌های خبری کشور در حوزه سلامت به طور کل اشتباه و مبتنی بر پژوهش‌های ثابت نشده علمی است، اظهار داشت: وب‌دا آمده است تا این ۱۸ درصد را اصلاح کند و خبر رسانی مبتنی بر واقعیات علمی و حقایق حوزه نظام سلامت کشور را منتشر کند.