کشوری نامناسب برای کودکان

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس،سایت پایان عصر امریکایی با استناد به گزارشهایی که خبرگزاری ها و سایتهای معتبر در اینترنت ارائه کردهاند، آمارها و حقایقی تکاندهنده از وضعیت کودکان در این کشور مدعی حقوق بشر ارائه کرده است. سپس اینگونه نتیجه گرفته است که اکنون بر خلاف گذشته، دیگر کشورها به امریکا به عنوان کشوری در حال انحطاط مینگرند.

چه اتفاقی برای ایالات متحده، رخ داده است؟ زمانی ایالات متحده، یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه تربیت کودک محسوب می‌شد، اما امروزه به کشوری مطلقا وحشتناک برای کودکان تبدیل شده است. ما از نظر جسمی با شیوه‌های تکان‌دهنده‌ای به فرزندان خود خشونت روا می‌داریم. ما آنها را با داروهای ضد افسردگی و داروهای ساخت دیگر شرکت‌های داروسازی تغذیه می‌کنیم و هر روز بدون استثنا، آنها را به مدارس دولتی می‌فرستیم که بیشتر شبیه اردوگاه زندانیان است.

در این میان، افول اقتصادی در امریکا به مراتب، بیشتر از جمعیت بزرگ‌سال، به کودکان زیان زده است. بیش از یک پنجم کودکان امریکایی در فقر، زندگی و یک چهارم کودکان از بن غذا استفاده می‌کنند. یکی از راه‌هایی که در مورد یک جامعه می‌توان قضاوت کرد، این است که در واقع، آن جامعه با مردم خود چگونه رفتار می‌کند؟ همان‌گونه که خواهید دید، شیوه‌ای که امروزه در امریکا با کودکان رفتار می‌شود، کاملاً شرم‌آور است.

مواردی که در پی می‌آید، سی نشانه‌ای است که امریکا را به کشوری نامناسب برای کودکان تبدیل کرده است:

۱. هر سال، بیش از سه میلیون کودک آزاری در ایالات متحده گزارش می‌شود.

۲. در ۳۱۴ شهر ایالات متحده، دست کم۳۰ درصد کودکان با مشکل دست نیافتن به مواد غذایی روبه‌رو هستند.

۳. در واشینگتن دی سی، آمار ناامنی غذایی۵ یک کودک ۳۲.۳ درصد گزارش شده است.
۴. شاید باور نکنید که هر روز به طور متوسط، پنج کودک در نتیجه کودک‌آزاری۷ در ایالات متحده، جان خود را از دست می‌دهند.

وقتی ما کودکان خود را با انواع مواد مخدر قانونی تغذیه می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا تلویزیون، فیلم‌ها، ‌ بازی‌های ویدیویی و مدارس دولتی، آنها را پرورش دهند، در صورتی که بیمار و الکلی می‌شوند، نباید شگفت‌زده شویم.
۵. امروزه تخمین زده می‌شود که در ایالات متحده، یک چهارم دختران قبل از آنکه به سن بلوغ برسند، مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

۶. وزارت بهداشت، درمان و خدمات انسانی ایالات متحده۱۰ به طور صریح به والدین اعلام کرده است که نوزادان و کودکان خردسال، موجودات جنسی محسوب می‌شوند.

۷.۶۷ درصد از کل قربانیان تجاوز جنسی در امریکا، کودکان هستند.

۸. ایالت ایلینویز عملاً مجرمان جنسی محکوم شده را با مراقبت از کودکان خردسال تنبیه می‌کند.


۹.۲۰ درصد از کل کودکان قربانی سوء استفاده جنسی، کمتر از هشت سال دارند.

۱۰. مصرف داروهای ضد افسردگی به کودکان در ایالات متحده، سه برابر بیشتر از کودکان در اروپا تجویز می‌شود.

۱۱. ایالات متحده با اختلاف زیاد، بالاترین آمار طلاق در جهان را داراست. این موضوع یکی از عوامل فروپاشی میلیون‌ها خانواده فرزنددار است.

۱۲. بر اساس یک مطالعه جدید در سال ۲۰۱۰، حدود ۲۱ درصد از کل کودکان در ایالات متحده زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در انگلستان و فرانسه، کمتر از ۱۰ درصد است.

۱۳. بنا بر برآوردهای به عمل آمده، در حال حاضر، حداکثر نیم میلیون کودک در ایالات متحده، بی‌خانمان هستند.

۱۴. امروزه در امریکا، بسیاری از خانواده‌ها از طریق تلویزیون، فرزندان خود را تربیت می‌کنند. در واقع، ایالات متحده با انگلستان از این جهت که هر فرد، بیشترین ساعات هفته را به تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهد، مشابه است.
۱۵. مدارس دولتی امریکا به اردوگاه زندانیان تبدیل شده است. دادستان کل ایالت ویرجینیا، کن کوکسینلی۲۰ اعلام کرده است که مدیران مدارس می‌توانند موبایل‌ها و کامپیوترهای شخصی دانش‌آموزان مدارس دولتی را در هر زمان تفتیش کنند، در صورتی که «دلایل قابل قبولی برای بازرسی آنها وجود داشته باشد؛ و این بازرسی، مدرکی را ارائه خواهد کرد مبنی بر اینکه دانش‌آموز قانون یا مقررات مدرسه را نقض کرده یا در حال تخطی بوده است».

۱۶. امروزه یک چهارم کودکان امریکایی با استفاده از بن‌های غذا تغذیه می‌کنند.

۱۷. پیش‌بینی می‌شود که در حدود ۵۰ درصد از کل کودکان ایالات متحده تا به ۱۸ سالگی برسند، در بعضی از مقاطع زندگی‌شان با استفاده از بن‌های غذا تغذیه خواهند شد.


به گفته محققان، افرادی که در ایالات متحده به تجاوز جنسی محکوم هستند، اعلام می‌کنند که دو سوم قربانیان آنها کمتر از ۱۸ سال بوده‌اند و در میان این تعداد گفته می‌شود که ۵۸ درصد از قربانیان آنها دوازده سال یا حتی کمتر بوده‌اند.
۱۸. بیش از بیست میلیون نفر از کودکان در ایالات متحده برای نجات از گرسنگی به برنامه‌های غذایی مدرسه روی می‌آورند.

۱۹. وزارت کشاورزی ایالات متحده، ۲۵ مبالغ هنگفتی پول را برای نصب دوربین‌های نظارت در سلف سرویس‌های مدارس دولتی هزینه کرده است، به گونه‌ای که دیده‌بان‌های کنترل دولتی۲۶ بتوانند به صورت دقیق‌تری، آنچه را فرزندانمان می‌خورند، کنترل کنند.

۲۰. به گفته محققان، افرادی که در ایالات متحده به تجاوز جنسی محکوم هستند، اعلام می‌کنند که دو سوم قربانیان آنها کمتر از ۱۸ سال بوده‌اند و در میان این تعداد گفته می‌شود که ۵۸ درصد از قربانیان آنها دوازده سال یا حتی کمتر بوده‌اند.

۲۱. از سال ۱۹۷۳ در حدود پنجاه میلیون نوزاد در ایالات متحده پیش از آنکه حتی متولد شوند، کشته شده‌اند. ۲۹

۲۲. در حال حاضر، یک چهارم دختران نوجوان در ایالات متحده به بیماری‌‌های مقاربتی دچار هستند. ۳۰

۲۳. گزارش شده است که در شش ساله اخیر، پلیس تگزاس در حدود هزار برگ اخطار به کودکان دبستانی داده است.
۲۴. تعداد کودکان خردسالی که به دست سازمان‌های حمایتی کودکان۳۲ از کانون گرم خانواده جدا می‌شوند، رو به افزایش است.


۲۵. در سراسر امریکا، پلیس، آشکارا کودکان خردسال را در کلاس‌های درسشان بازداشت می‌کند و از مدارس در حالی که به آنها دست‌بند زده است، بیرون می‌آورد.

۲۶. بر اساس برآورد مأموران اعمال قانون، حدود ۶۰۰ هزار امریکایی و ۶۵ هزار کانادایی در هر لحظه به تجارت تصاویر مستهجن کودکان مشغولند.



۲۷. در سراسر ایالات متحده، بساط‌های فروش لیموناد که کودکان کم سن و سال آنها را[برای کسب درآمدی‌ اندک] به پا کرده‌اند، به دست پلیس تعطیل می‌شود.[به دلیل این که مجوز فروش نداشته‌اند و داشتن مجوز فروش به پرداخت روزانه پنجاه دلار بستگی دارد.


۲۸. تاکنون دولت فدرال مبلغ ۱۴ تریلیون دلار که متعلق به کودکان و نوه‌های ما بوده، هزینه کرده است. آیا نسل‌های آینده برای گذاشتن چنین مبالغ سنگینی بر دوش آنها از گذشتگان خود قدردانی خواهند کرد؟

۲۹. در تمام فرودگاه‌های کشور، بسیاری از کودکان پیش از آنکه به آنها اجازه سوار شدن به هواپیما داده شود، در معرض «تفتیش دقیق بدنی[با استفاده از اسکنر]» قرار می‌گیرند که در این عمل، عضوهای خصوصی بدن آنها لمس می‌شود.

۳۰. بر اساس برآوردها، ۵۰۰ هزار نوزادی که در سال جاری متولد خواهند شد، پیش از آنکه به ۱۸ سالگی برسند، مورد سوء استفاده جنسی قرار خواهند گرفت.

چه اتفاقی در دنیا برای ما افتاده است؟ در گذشته، دیگر کشورهای جهان به امریکا غبطه می‌خوردند، اما اکنون دیگر کشورها به ما همانند یک جمعیت رو به انحطاط می‌نگرند.

چگونه از ما انتظار می‌رود به کودکان خود آموزش دهیم که مناسب نیست دیگران، جاهای خاصی از بدنشان را لمس کنند، در حالی که دولت فدرال تعداد زیادی از کودکان را در فرودگاه‌ها قبل از آنکه اجازه سوار شدن به هواپیما به آنها داده شود، به طور علنی تفتیش می‌کند؟

چگونه از ما انتظار می‌رود مفهوم آزادی را به کودکانمان بیاموزیم، در حالی که مدارس عمومی ما به تدریج، به میله‌های زندان «برادر بزرگه» تبدیل می‌شوند؟

چگونه ما می‌توانیم مدعی باشیم که بزرگ‌ترین کشور جهان هستیم در حالی که میلیون‌ها کودک امریکایی در گرسنگی به سر می‌برند؟

شیوه رفتاری ما با فرزندانمان شرم‌آور است. متأسفانه رفتار نادرست ما در قبال فرزندانمان در رفتار آنها زمانی که بزرگتر می‌شوند، نمود پیدا کرد.

وقتی ما کودکان خود را با انواع مواد مخدر قانونی تغذیه می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا تلویزیون، فیلم‌ها، ‌ بازی‌های ویدیویی و مدارس دولتی، آنها را پرورش دهند، در صورتی که بیمار و الکلی می‌شوند، نباید شگفت‌زده شویم.