به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در فصل تابستان میوه های زیادی وارد بازار می شود و البته برخی از این میوه های می توانند نقش کرم های محافظ پوست را برای ما داشته باشند. این میوه ها می توانند برای سلامت پوست شما بسیار عالی باشند و همیشه هم در دسترس خواهند بود.

*هندوانه

یکی از بهترین میوه هایی که این روزها در هر میوه فروشی می توانید آن را پیدا کنید هندوانه است. خوردن یک برش از این میوه می تواند هم شما را خنک هم با توجه به داشتن ویتامین های A و C می تواند از پوست شما به خوبی محافظت کند. این میوه باعثمی شود تا جریان خون بر روی پوست شما بهبود یابد.



*زردآلو

زردالو یکی دیگر از دیگر میوه های تابستانی که می تواند پوست شما را در این آفتاب سوزان محافظت کند. زردالو یک میوه بسیار غنی و حاوی مقدار بسیار زیادی از " بتا کارتن " و ویتامین C است. بتاکارتن یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که باعثمی شود تا سلول های پوستی شما تازه و سرحال شوند.



*سیب

سیب نیز یکی دیگر از میوه های بسیار عالی برای پوست است که در تمامی فصل ها و همچنین تابستان می توانید از آن استفاده کنید. سیب نه تنها می تواند پوست شما را سالم نگه دارد بلکه برای دستگاه گوارش و دیگر اجزای بدنتان نیز بسیار عالی خواهد بود.




*انگور

انگور میوه ای است که این روزها خیلی راحت می توانید آن را از میوه فروشی ها خریداری کنید. این نکته را در خاطر داشته باشید که فرق نمی کند کدام نوع از انگور را انتخاب کنید چرا که همه آن ها به یک میزان می توانند پوست شما را سالم نگه دارند. انگور با توجه با خاصیت انتی اکسیدانی بسیار عالی که دارد پوست شما را نرم و لطیف و همچنین زیبا می کند.



*لیمو

لیمو یکی از سحرانگیزترین مواد طبیعی است که می توانید از آن برای محافظت از پوستتان استفاده کنید. اب لیمو می تواند به عنوان یک داروی سحر امیز برای لطیف کردن پوست شما به کار رود و همچنین ویتامین C و خاصیت آنتی اکسیدانی آن نیز بسیار برای بدن و پوست مفید است.