به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیویورک یکی از شهرهای مشهور آمریکا از نظر صنعتی و تجاری است و دهها لابراتوار پزشکی و نظامی در حواشی این شهر مشغول تحقیق و فعالیت هستند. یکی از اتفاقات عجیب که هر از چندگاهی در این منطقه رخ می دهد کشف موجودات عجیب است که مسئولان به گونه ای آن ها را از بین می برند.

به تازگی موجودی در یکی از سواحل نیویورک پیدا شده که باعثشگفتی همگان شده و مردم نام آن را " هیولای منهتن " گذاشته اند.

چند روز پیش این موجود که بدن آن حالت و فرم عجیبی داشت، با جریان آب وارد ساحل شد. شاهدان می گویند دست و پای این موجود شبیه به انسان بوده است. مسئولین امنیتی منطقه سریعا لاشه این حیوان را به منطقه ای حفاظت شده منتقل کرده و اعلام کردند که این لاشه تنها یک خوک ساده بوده است!


حیوانی که چند روز پیش کشف شد

با اینکه مسولین ادعای پیدا شدن موجود عجیب را رد کردند اما مردم باور دارند که این موجود چیزی متفاوت تر از یک خوک ساده بوده است و انتشار یک عکس از این موجود عجیب و دستکاری شده به ابهامات مردم و رسانه ها افزوده است.

این اتفاق یادآور سال ۲۰۰۸ بود که در آن زمان نیز موجودی در سواحل نیویورک پیدا شد که نام آن را " Montauk Monster " گذاشتند ولی لاشه آن حیوان نیز توسط مسئولین ساحل سریعا به نقطه دیگری انتقال یافت.


هیولای کشف شده در سال ۲۰۰۸

در شمال شرقی محل پیدا شدن این موجودات، جزایری به نام "plum island" هست که مکانی فوق سری نظامی امریکاست. بنا بر شنیده ها، در این مکان کنترل شده انواع آزمایشات ژنتیکی روی موجودات مختلف انجام می گیرد و با دستکاری ژنتیکی موجوداتی خلق می شوند که می توانند کاربرد نظامی داشته باشند.