به گزارش افکارنیوز سردار ابراهيم قائد رحمتي در گفتوگو با ايسنا، با بيان اينكه تأمين امنيت در سواحل استان گيلان كه از نقاط مسافرخيز تابستاني بوده، از ضروريات است، گفت: اين مأموريت با ظرافت و دقت صورت ميگيرد تا امنيتي فراخور مسافران و شأن مردم استان گيلان فراهم شود.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: اعمال واحدهای اقدام‌کننده را روزانه به صورت دقیق مورد نقد و بررسی قرار داده و معایب و نواقص را برای حسن اجرا برطرف خواهیم کرد.

وی وجود ناهنجاری‌ها در حضور مأموران را قابل قبول ندانست و از مسافران خواست دستورات پلیس را برای حفظ امنیت خود و جامعه، جدی بگیرند.

قائد رحمتی با تاکید براینکه برای پلیس به عنوان متولی تأمین امنیت در جامعه پذیرفته نیست که عده‌ای با ایجاد ناهنجاری در سواحل، عرصه را برای استفاده دیگران از موهبت الهی تنگ کنند، اظهارکرد: چه بسیار از افرادی که با عدم‌اجرای دستور پلیس، جانشان را از دست داده یا موجب از دست رفتن جان دیگری شدند.

قائد رحمتي، اقدامات و مأموريتهاي پليس را موجب ارتقاء امنيت و سلامت جامعه خواند و بر تشديد اقدامات امنيتي در سواحل براي رفع ناهنجاريها تأكيد و خاطرنشان كرد: براي كسب رضايتمندي، كاهش تلفات و ارتقاء امنيت، از همه ابزار و توان استفاده خواهيم كرد.