اعلام محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور

به گزارش افکارنیوز سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیتها و محدودیتهای ترافیکی در روزهای پنج شنبه و جمعه در جاده های کشور اجرا می شود.
بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ مرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت ها و منوعیت های ترافیکی جاده چالوس گفت: تردد تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۰ مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، تردد تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد و کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز پنج شنبه ۱۹ مرداد و ۶ صبح تا ۲۴ روزجمعه ۲۰ مرداد نمی توانند از این محور تردد کنند.

سلبی با اعلام اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ آخرین وضعیت جاده های کشور را اطلاع رسانی می کند از رانندگان خواست قوانین و مقررات را رعایت کنند.