به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین،مطابق بررسی نقشههای پیشیابی، از عصر شنبه و در روز یکشنبه در برخی نقاط استانهای فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیشبینی میشود. طی این مدت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی نیز باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

در این مدت در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای مازندران، تهران و شمال سمنان نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

همچنین نقشه‌های هواشناسی در دو روز آینده برای ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان هرمزگان، جنوب کرمان و شرق فارس در ساعات ‏بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. ‏همچنین تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق جنوب غرب کشور رخداد باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور در این مدت آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

در روز یکشنبه آسمان تهران کمی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیشبینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.