به گزارش افکار نیوزبه نقل از فارس، سرهنگ پوررضاقلی با بیان اینکه در ۲۴ مردادماه سال جاری پرونده ای برای بررسی از کلانتری ۱۳ کرمان در مورد شکایت زنی به نامه فاطمه به این پلیس ارجاع داده شد، گفت: شاکیه در اظهارات خود عنوان کرد که ۶ ماه قبل با مردی به نام محمدحسین به صورت رسمی ازدواج کرده است.

وی افزود: این فرد در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که بعد از گذشت چندماه متوجه می‌شود که همسرش با هویت یادشده دارای سه جلد شناسنامه دیگر است که در یکی از شناسنامه‌ها در قسمت مشخصات همسر، مشخصات زن دیگری ثبت شده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه این زن در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که پس از بررسی‌ها متوجه شده است که شوهرش قبل از این با زنی دیگر در مشهد ازدواج کرده است گفت: همسر این زن با یک شناسنامه دیگر و با فریبکاری خود را مجرد معرفی کرده است.

پوررضاقلی با باین اینکه پس از وصول پرونده و کسب دستور مقام قضایی متهم شناسایی و دستگیر شد گفت: متهم پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرد و عنوان کرد که حدود دوسال قبل با دختر خاله اش در مشهد ازدواج کرده اما پس مراجعه به کرمان شناسنامه اصلی او مفقوده شده است که اقدام به اخذ شناسنامه المثنی از ثبت احوال کرده اما پس از مدتی مجددا شناسنامه اولیه را پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه متهم با وجود یافتن شناسنامه مفقود شده خود، مراتب را به ثبت احوال اطلاع نمی‌دهد گفت: این مرد در ادامه در مغازه فرش و موکت خود با شاکیه آشنا می‌شود و برای اینکه همسر جدیدش از ازدواج اولش اطلاع پیدا نکند، شناسنامه پسرعمویش به نام علی را به صورت امانت از وی گرفته و پس از محو مشخصات علی، عکس خود را تحریر و الصاق و اقدام به ازدواج با شاکیه می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.