به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر با بیان اینکه تهران جنگل دکل‌های مخابراتی شده است گفت: اقدام به ساماندهی دکل‌های مخابراتی کرده ایم البته قدمت برخی از این دکل‌ها ۱۴ تا ۱۵ سال است.

اردوبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌هایی را برای ساماندهی آماده کرده‌ایم گفت: در ابتدا ۴ هزار و ۲۱۷ دکل مخابراتی را شناسایی و در طول کار ۳۶۰۰ دکل دیگر نیز شناسایی شد.

مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر در پاسخ به این پرسش که تعداد دکل‌های غیرقانونی چقدر است گفت: ‌بعدا آمار این دکل‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مقدار از دکل‌های غیرقانونی جمع آوری شده است گفت: تعداد کمی از این دکل‌ها جمع‌اوری شده و در اپراتورها بالغ بر ۱۵ تا ۱۷ مورد جمع آوری شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر ادامه داد: ‌در برخی موارد از برخی سایت‌ها خواسته‌ایم که دکل‌های خود را به اشتراک گذاشته و از نصب تعدادی دکل در تهران جلوگیری کرده‌آیم.

اردوبادی در خصوص تشعشعات آنتنها و ضررهای آن برای شهروندان گفت:در جلسه بعدی به طور کامل این موضوع را توضیح میدهم اما متولی تشعشع و ضرر و زیان شهرداری تهران نیست.