به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، پروفسور مجید سمیعی، جراح بین‌المللی مغز و اعصاب و چهره ماندگار کشور برای شرکت در یک سمینار تخصصی پزشکی به ایران سفر می‌کند که به دعوت رضا سیدجوادین، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با هماهنگی انجام شده، در یک جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ با اساتید و دانشجویان این دانشکده شرکت خواهد کرد.

عنوان سخنرانی سمیعی، «تاثیر عملکرد مغز بر مدیریت» است که موضوعات مهم مدیریتی از جمله موضوع و رشته مدیریت رسانه را در برمی‌گیرد. وی همچنین درباره شاخه‌های دیگر مدیریت چون مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی و ام‌ بی ‌ای به سخنرانی خواهد پرداخت.

این نخستین بار است که یک پزشک متخصص بین‌المللی در یک نشست بین‌رشته‌ای سخنرانی می‌کند و به سوالات اهالی دانشگاهی پاسخ خواهد گفت. همچنین برای اولین بار است که اصحاب علم پزشکی، علم رسانه و علم مدیریت در یک جلسه دانشگاهی گرد هم می‌آیند. همان‌طور که اشاره شد یکی از موضوعات مهم این جلسه سخنرانی، ارتباط مغز و مدیریت رسانه خواهد بود و سمیعی پس از سخنرانی، به سوالات دانشجویان مدیریت رسانه و دیگر رشته‌های مرتبط با آن پاسخ خواهد گفت.

سمیعی روز پنجشنبه وارد ایران خواهد شد و شنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در تالار الغدیر دانشکده مدیریت واقع در پل گیشا به سخنرانی و پاسخ به سوالات اهالی دانشگاه خواهد پرداخت.

پروفسور مجید سمیعی در سال ۸۵ به عنوان چهره ماندگار معرفی شد و به تازگی مدالی جهانی به نام او ثبت شده است که هر دو سال یک بار به یکی از جراحان بزرگ مغز و اعصاب در دنیا اعطا میشود.