به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، پیش از ظهر امروز همایش سراسری مصرف کالای ایرانی با یک ساعت تأخیر و با حضور فخرالله مولایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی، ابراهیم کارخانه عضو کمیسیون انرژی مجلس، احمد عجم استاندار قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و عقیل احمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برگزار شد.

این همایش و نمایشگاه سراسری کالای ایرانی که با شعار " با خرید هر کالای ایرانی یک فرصت شغلی برای فرزندانمان ایجاد کنیم " از روز گذشته آغاز و بنا بود تا پنجم آبان ماه ادامه یابد، با اعلام مولایی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تا سه روز دیگر نیز تمدید شد.

ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین پیش از این از اعلام حضور ۱۰۰ واحد تولیدی در نمایشگاه کالای ایرانی خبر داده بود، ولی متأسفانه افراد شرکت‌کننده در این نمایشگاه با استفاده از گردن‌آویزهای غربی به نام کراوات، فرهنگ غربی را در این نمایشگاه و همایش کالای ایرانی به نمایش گذاشتند.

همچنین امروز نیز احمد عجم استاندار قزوین پس از حضور در این مراسم و قرار گرفتن در جایگاه سخنران، با انتقاد از بی‌نظمی حاکم در همایش سراسری کالای ایرانی بیان کرد: نظم این برنامه خوب نبود، حرف‌های زیادی برای گفتن داشتم.

وی با تأکید بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از مصرف کالای ایرانی سخنان خود را پایان داد.