به گزارش افکارنیوز، سرهنگ محسن ترابیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مسوولان شهری منطقه گفت: به دلیل بارندگی شامگاه سه‌شنبه سرستون‌های زیر پل کن در جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح) ‌ خالی شده است و احتمال ریزش این پل وجود دارد.

وی افزود: براساس درخواست مسئولان شهرداری تهران و ستاد بحران، هم‌اکنون این پل بسته شده است و رانندگان برای تردد باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرکلانتر غرب راهور تهران بزرگ به مسیرهای جایگزین اشاره و تاکید کرد: بر این اساس رانندگانی که از مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح) قصد تردد دارند باید از ابتدای تهرانسر(بلوارگلها) به سمت شمال وارد این بلوار شده و پس از ورود به جاده مخصوص کرج به سمت میدان آزادی ادامه مسیر دهند.

وی به ایسنا گفت: همچنین آن دسته از رانندگانی که قصد تردد در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج را دارند با توجه به انسداد پل کن باید از باند کندرو و کنارگذر پل فتح استفاده کنند.

سرکلانتر غرب راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه هماکنون در هر دو مسیر شرق به غرب و غرب به شرق جاده قدیم کرج درمحدوده پل کن بار ترافیکی داریم، به رانندگان توصیه کرد از جاده مخصوص و یا آزاد راه تهران - کرج برای تردد استفاده کنند.