به گزارش افکارنیوزبه نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عزت الله عزتی گفت: شب گذشته طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، ماموران از وقوع یک مورد کیف قاپی توسط یک موتورسوار در حوالی خیابان سپاه اطلاع حاصل کردند.

وی افزود: بلافاصله ماموران گشت ۱۱۰ به همراه یکی از ماموران تجسس کلانتری ۲۰۶ بومهن به محل اعزام و بلافاصله طرح مهار از سوی ماموران این کلانتری به مرحله اجرا گذارده شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، ضمن دعوت از شاهد ماجرا که برای لحظه ای چهره سارق را مشاهده کرده بود، با بهره گیری و ارائه آلبوم متهمان و سارقان سابقه دار نسبت به شناسایی سارق اقدام شد که برابر اظهارات تنها شاهد ماجرا، سارق سابقه دار با نام «مجید» شناسایی شد.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی و با بهره گیری اطلاعات به دست آمده از سوابق متهم نسبت به شناسایی محل اختفای وی اقدام شد و نهایتاً این متهم معروف به «جیرجیرک» در منزلش شناسایی و در حالی که خود را در سرویس بهداشتی مخفی کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ عزتی اظهارداشت: با دستگیری متهم محل اختفای وی مورد بازرسی قرار گرفت که متعاقب آن تعدادی از اقلام مسروقه کشف و ضبط شد و متهم به کلانتری منتقل که طی بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت کیف قاپی با موتورسیکلت اعتراف کرد.

گفتني است؛ در اين خصوص پرونده اي تشکيل و براي بررسي بيشتر و سير مراحل قانوني به همراه متهم و اقلام مکشوفه در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.