به گزارش افکارنیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا حیدری اظهار کرد: در پی شکایت پنج نفر، مبنی بر اینکه شخصی توانسته با جعل عنوان بازرس یکی از ادارات استانی مقادیر قابل توجهی کلاهبرداری کرده و متواری شود، بلافاصله شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم فراری با معرفی خود به عنوان بازرس یکی از ادارات استانی، توانسته بود با اغفال پنج نفر مبلغی به ارزش تقریبی ۱۱۹ میلیون تومان برای بیمه کردن افراد، کسر جریمه عدم پرداخت حق بیمه کارخانه و… کلاهبرداری کرده و متواری شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: با استعلام از حراست اداره مذکور مشخص شد، نامبرده کارمند اخراجی آن اداره است.

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت متهم که دارای پنج فقره سابقه کیفری بود، در مخفیگاه خود دستگیر شد و در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

میرحیدری گفت: با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی، ضمن تحویل متهم به مراجع قضایی استان، در نهایت وی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.



دستگیری سرهنگ قلابی در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از دستگیری یک سرهنگ قلابی نیروی انتظامی در قم خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت «ابوالفضل - ر» با عنوان سرهنگ نیروی انتظامی و با جعل اسناد دولتی به کار چاق کنی می‌پردازد شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

میرحیدری افزود: با شناسایی محل سکونت وی مشخص شد نامبرده درجه دار اخراجی ارتش بوده که ضمن اعتیاد به مواد مخدر دارای هفت فقره سابقه است.

وی گفت: با کسب دستور از مقام قضایی استان، ضمن ورود به منزل متهم و بازرسی از آن، چندین قطعه از یک دستگاه فلزیاب، ابزار استعمال مواد مخدر و مقداری تریاک از نامبرده کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: با استعلام خودروی شخصی متهم مشخص شد دارای سابقه توقیف است که با انتقال خودرو مذکور و دلالت متهم به اداره آگاهی، ضمن تحویل وی به مراجع قضایی استان، در نهایت نامبرده با قرار قانونی روانه زندان شد.