به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، مرتضی رئیسی دقایقی پیش برای بررسی حادثه آتش‌سوزی مدرسه روستای شین‌ آبادو دلجویی از حادثه ‌دیدگان، وارد ارومیه شده و از مصدومان عیادت کرد و فردا نیز به روستای «شین‌آباد» پیرانشهر می‌رود.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، بنده به همراه یکی دیگر از مسئولان تا صبح فردا پنجشنبه به روستای " شین‌آباد " سفر می‌کنیم تا علاوه بر رسیدگی به موضوع، از حادثه ‌دیدگان و خانواده‌هایشان نیز دلجویی کنیم.

رئیسی با بیان اینکه در استفاده از سیستم‌های گرمایشی باید نکات ایمنی رعایت شود و بازرسی‌های فنی و به موقع صورت بگیرد، گفت: امیدوارم پس از این دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و چنین اتفاقاتی به حداقل برسد.

همچنین به همراه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش رئیس سازمان بهزیستی کشور که به منظور شرکت در افتتاح طرح آفتاب به آذربایجان غربی سفر کرده بود نیز در بیمارستان امام خمینی ارومیه حاضر و از نزدیک با مصدومان و خانواده های حادثه آتش سوزی روستای شین آباد پیرانشهر دیدار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل بهزیستی استان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز امروز از مصدومان این حادثه عیادت و دلجویی کردند.