به گزارش افکارنیوز، روزنامه جوان نوشت: اخیراً هم یکی دیگر از این نابهنجاری‌ها و آسیب‌ها رونمایی شد و آن، ترویج مصرف ماده مخدر شیشه در آرایشگاه‌های زنانه است! جالب و تأسف بار این است که برخی آرایشگاه‌های زنانه، مصرف ماده تخدیری شیشه را برای لاغری و رفع چین و چروک پوست تجویز و ترویج می‌کنند!
هرچند در اکثر شهرهای کشور، حداقل چند مورد از این آرایشگاه‌ها که مبلغان مصرف شیشه هستند، فعالیت می‌کنند اما تعدد این آرایشگاه‌ها در شهرهایی همچون تهران، کرمانشاه، شیراز، کرج و برخی شهرهای شمالی کشور بیشتر است. صاحبان این آرایشگاه‌ها به زنانی که به دنبال لاغری، باربی شدن یا رفع چین و چروک صورتشان و در پی زیباتر شدن هستند، توصیه می‌کنند که بهترین و مؤثرترین راهکار، مصرف شیشه است! آنها در پاسخ به این پرسش که «مگر شیشه اعتیادآور نیست» هم با قاطعیت تأکید می‌کنند که اعتیادآور نیست! برخی زنان و دختران ساده دل و اهل ریسک هم با طناب پوسیده صاحبان این آرایشگاه‌ها ته چاه ویل مصرف شیشه می‌روند و زندگی، سلامت، خانواده و خودشان را نابود می‌کنند.

مسعود محمدي، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه يكي از مهمترين دلايل مبتلا شدن برخي زنان و دختران جوان به ايدز را مصرف شيشه در اثر القائات آرايشگاههاي زنانه ميداند. او در همايش دانشجويي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي تصريح كرد: متأسفانه با سوژهيابيهاي صورت گرفته مشخص شده كه مصرف شيشه در بسياري از زنان بر مبناي همين باورهاي غلط انجام شده است. البته وجود باورهاي غلط در خصوص مصرف شيشه تنها مختص بانوان نيست و موردي پيش آمده كه حتي در ساك ورزشكار تيم ملي هم شيشه پيدا كردهايم و اين ورزشكار با اطمينان خاطر عنوان كرده كه شيشه را تنها به خاطر كاهش اضافه وزن خود مصرف كرده است. اين در حالي است كه برخي از زنان آرايشگر، علاوه بر تجويز، رسماً فروشنده ماده مخدر شيشه هستند! مروجان مصرف شيشه در آرايشگاههاي بانوان در حقيقت در راستاي فعاليتهاي تبليغاتي شبكههاي ماهوارهاي براي ترويج باربيسم و باربي شدن فعاليت ميكنند.