به گزارش افکارنیوزبه‌ نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر اخاذی و خفت‌گیری در محله عمرآباد، سریعا ضمن تقویت واحدهای گشت موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فلاحی در ادامه با قدردانی از همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی گفت: متهمان که با یک دستگاه خودرو سمند مشاهده شده بودند و احدی از آنان دارای لباس سبز رنگ با آرم ناجا و دیگری لباس شخصی به تن داشت مورد تعقیب واحدهای گشت قرار گرفت.

وی با تأکید بر هوشیاری آحاد مردم در مواجهه با افراد مشکوک تحت عنوان مأموران دولتی افزود: مأموران با مشخصات در اختیار متهمان را در جاده قشلاق شناسایی و قبل از هر حرکتی خود رو آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: در بررسی بیشتر وضعیت متهمان مشخص شد هر دو دارای سابقه کیفر بوده و در زندان با هم آشنا شدند.

فلاحی ضمن ارائه آموزش‌های لازم به پرسنل واحدهای گشتی بیان داشت: متهمان که ۲۷ و ۲۹ سال داشتند دارای سوابق کیفری متعدد نیز بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با درخواست از مردم ورامین و حومه جهت همکاری بیشتر با مأموران پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ اذعان داشت: متهمان با پرونده متشکله جهت تحقیقات بیشتر تحویل مقامات انتظامی و قضایی شدند.