افکارنیوز: روز مناسبی برای انجام کارهای خانه است، آشپزی شما هر روز بهتر می شود و اگر می خواهید اعتماد به نفس تان در این زمینه بیشتر شود، افراد فامیل را برای عصرانه دعوت کنید!

فال روزانه متولدین فروردین

در بعضی کارهایتان که مهم هم می باشد، اخلال ایجاد می شود. اختلالات اینترنت و تکنولوژی بدجور روی اعصابتان راه می رود! سعی کنید خونسرد باشید و با این شرایط کنار بیایید.

پیش بینی روابط شما: امروز با یک فرد بسیار متفاوت با دیدگاه های جالب آشنا می شوید و شیفته او خواهید شد. اما با بعضی نظراتش مخالف خواهید بود و همین امر باعثعلاقمندی او به شما هم می شود.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید خودتان را وقف شغلتان کرده اید و متاسفانه درست فکر می کنید! نه تنها مدیران قدر این همه تلاش های شما را نمی دانند، بلکه از زندگی خصوصی تان هم غافل مانده اید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

بسیار بخشنده و مهربان شده اید، به خصوص در زمینه های مالی و این دیگران را شگفت زده کرده است. اما بخشندگی زیاد در این زمینه ها خیلی هم خوب نیست! شما مسئول همه مشکلات دنیا نیستید.

پیش بینی روابط شما: خودتان را برای هرچیزی آماده کنید. افق های دوردست رابطه شما بسیار مبهم است پس خیلی به وضعیت فعلی دل نبندید و آماده وقوع هر اتفاق خوب یا بدی باشید.

پیش بینی شغل شما: استقلال خودتان را نشان دهید. شما در مسیر پیشرفت هستید و بعضی ها می خواهند در برابر شما مانع تراشی کنند، پس با آنها به شدت برخورد کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

یک روز خوب آرام در انتظار شماست، با دیگران بسیار مهربان و صمیمی خواهید بود و دوست دارید همه کارهای خیر را امروز انجام دهید، سعی کنید کمی از این روحیه را برای روزهای بعد نگه دارید!

پیش بینی روابط شما: دوست دارید با همه ارتباط بگیرید و توانایی خود را در این کار به دیگران نشان دهید اما یک اشتباه بزرگ مرتکب می شوید و این است که به دیگران اجازه صحبت نمی دهید.

پیش بینی شغل شما: همه به شما چشم دوخته اند و منتظر ایده های شما برای برون رفت از بحران فعلی هستند. پس دوباره رهبری گروه کاری را بر عهده بگیرید و نگران عواقب نباشید، کمی هم شوخ طبعی به کارتان اضافه نمایید.

فال روزانه متولدین تیر

یک مسافرت کاری در پیش دارید. علاوه بر جنبه مالی، تفریح خوبی هم خواهد بود. والدین تان منتظر شما هستند. قبل از سفر به آنها هم سری بزنید تا از دوری شما ناراحت نباشند.

پیش بینی روابط شما: اگر به جای صحبت درباره دیگران و مسائل جزئی، درباره موضوعات مهم خودتان و رابطه تان با نامزد خود صحبت کنید، بیشتر مشکلات شما حل می شود. آزمایش کنید!

پیش بینی شغل شما: پس از مدت ها احساس بسیار مثبتی به همکاران و محیط کارتان خواهید داشت و این روحیه کار کردن را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. دیگران به کمک شما نیاز دارند، تجربیات خود را در اختیارشان قرار دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

دوست دارید استراحت کنید و آرامش داشته باشید اما دوست ندارید دیگران دائما به شما بگویند که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید. اما متاسفانه امروز این اتفاق می افتد!

پیش بینی روابط شما: با دوستان به سینما خواهید رفت، با نامزدتان یک وعده غذای رمانتیک میل می کنید و از صحبت با دیگران لذت خواهید برد. قدر امروز را بدانید که چنین روزهای مفرحی کم تکرار می شوند.

پیش بینی شغل شما: در درونتان تمایل شدید برای پیشرفت دارید، اگر کمی ذهنتان را بازتر نگه دارید و کمتر درگیر حاشیه شوید، این اتفاق رخ خواهد داد. به نظرات اطرافیان هم خیلی توجه نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

روز مناسبی برای انجام کارهای خانه است، آشپزی شما هر روز بهتر می شود و اگر می خواهید اعتماد به نفس تان در این زمینه بیشتر شود، افراد فامیل را برای عصرانه دعوت کنید!

پیش بینی روابط شما: تمایل دارید که ارتباط با افراد خانواده را جایگزین دوستانتان نمایید اما در تصمیم گیری شک دارید. شاید برای یک دوره کوتاه انتخاب بدی نباشد.

پیش بینی شغل شما: شایعات، حاشیه و حرف های به درد نخور در محیط کاری تان تمرکز شما و دیگران را به هم زده است. شاید بهتر باشد با مدیرتان صحبت کنید و او را از این مسائل باخبر کنید.

فال روزانه متولدین مهر

روز سختی است از آنجا که کارهای عقب افتاده زیادی دارید، اصلا خودتان را اذیت نکنید زیرا امروز هم این کارها تمام نمی شوند، نفس عمیقی بکشید و از همسرتان درخواست کمک کنید.

پیش بینی روابط شما: قول هایی ندهید که نتوانید به آنها عمل کنید زیرا شما نمی توانید به دیگران «نه» بگویید، اما وقتی که شرمنده آنها شوید این کار را یاد می گیرید اما دیر خوهد بود زیرا این امر روابط شما را تیره و تار می کند.

پیش بینی شغل شما: ذهنتان را باز بگذارید و پذیرای ایده های جدید دیگران باشید. ایده هایی دارید که فکر می کنید اهمیتی ندارند اما حتما آنها را در جلسه کاری امروز بیان کنید و نتیجه را ببینید!

فال روزانه متولدین آبان

مبلغ قابل توجهی که انتظار نداشته اید ناگهان به دستتان می رسد؛ دوست دارید آن را خرج خرید لوازم منزل و تفریح کنید، اما کمی دست نگه دارید تا فردا این وسوسه هایتان به خرید فروکش خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: رابطه با نامزدتان برایتان اهمیت زیادی دارد اما از طرفی کشش حل مشکلات را ندارید و دوست دارید این رابطه قطع شود. به احساستان نسبت به او رجوع کنید و فردا تصمیم خود را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: نسبت به پروژه بزرگی که در دست اجرا دارید انگیزه زیادی دارید اما مطمئن شوید که دیگران هم همین دیدگاه شما را دارند. در کار گروهی فقط از زاویه ذهن خود مسائل را نسنجید.

فال روزانه متولدین آذر

دوست دارید رها و آزاد از مسئولیت های روزمره، به تنهایی هرکاری که دوست دارید انجام دهید و به خودتان توجه کنید. باعثامیدواری است که پس از مدت ها ایثار برای دیگران، به چنین کاری برای خودتان دست می زنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کائنات در کنار شماست و هر کلمه از حرف هایتان تاثیر شگرفی بر نامزدتان خواهد داشت، پس قبل از صحبت با او خوب به چیزهایی که قرار است بگویید فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید عضو مهمی در گروه کاریتان هستید و تاثیرگذاری شما از دیگران بیشتر است. درست فکر می کنید و به زودی پاداش این توانایی های خود را دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

روز خوبی برای تنها بودن و لذت بردن از تنهایی است، کاری که همیشه دوست داشته اید. مثل همیشه به بررسی اوضاع زندگی تان می پردازید و کسی چه می داند؟ شاید این بار به نتایج جدید و جالبی برسید.

پیش بینی روابط شما: پس از گذشت دوره آشنایی با نامزدتان انگیزه های اولیه خود را از دست داده اید و فکر می کنید او هم همین احساس را دارد. اما زمان اشتباهی برای تصمیم گیری است، فردا با او در این باره صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید به کار و موقعیتی که از آن نفرت داشته اید وابسته شده اید و راه فراری ندارید. راه فرار همیشه وجود دارد، اگر مطمئن هستید که در مسیر درست نیستید، همین امروز استعفاء دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

حواستان باشد که درباره چه چیزهایی به دوستانتان قول همکاری دادید، فردا ممکن است از کاری که کرده اید پشیمان شوید. پس حتما امشب در این باره با پدرتان صحبت کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید همه چیز را به نامزدتان بگویید. فکر خوبی است، چند وقتی است که درباره رفتارهای او که شما را آزار داده است ساکت بوده اید اما امروز فرصت خوبی برای صحبت درباره مشکلات است.

پیش بینی شغل شما: نگرانی شما را احاطه خوهد کرد، نگرانی از بحران کنونی و تغییرات قابل پیش بینی. اما به یاد داشته باشید که این شرایط برای همه رقبای شما هم وجود دارد. پس چیزی را از دست نمی دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

با وقوع یک اتفاق ناگهانی، نظم روزمزه شما برهم می خورد. اما کمی هیجان هم برای زندگی تکراری و سرد شما لازم است. با آغوش باز از مهمان ناخوانده ای که در راه است استقبال کنید، در آینده جواب لطف خود را خواهید گرفت.

پیش بینی روابط شما: خیلی دوست دارید درباره مشکلات رابطه با نامزدتان صحبت کنید اما وقتی نوبت به ایرادهای شما می رسد خشمگین می شوید. قبول کنید در این موارد انتقاد پذیر نیستید، پس با یک مشاور مجرب صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: مسئولیت های جدیدی به شما پیشنهاد می شود و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. اگر این کار جدید را قبول کنید وقتتان برای خانه و خانواده کمتر از قبل می شود پس ابتدا رضایت همسرتان را جلب کنید.