به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، از بین ۲۰ مجروح حادثه تروریستی شهر سامرا، یک نفر به نام گوهر صادقی به شهادت رسید و ۵ تن دیگر از بیمارستان‌های سامرا و کاظمین ترخیص شدند.

یکی از مجروحان به نام حمیدرضا آقا براری که همسر شهیده گوهر صادقی است، به علت شدت جراحات وارده در کما به سر می‌برد و امکان انتقال او از بیمارستان کاظمین به ایران وجود نداشت.

۱۳ مجروح بستری شده دیگر، با پرواز بغداد تهران حوالی ساعت دو بامداد امروز وارد کشور و به بیمارستان ابن سینا منتقل شدند.

در تماسی که لحظاتی پیش با یکی از مجروحان حادثه به نام صنم عباس‌زاده در بیمارستان ابن‌سینا گرفته شد، وی از وضعیت رسیدگی به مجروحان اظهار رضایت کرد.

وی درباره زمان، مکان و چگونگی وقوع حادثه، به خبرنگار فارس پاسخ داد: حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه بین دو راهی تکریت کاظمین از داخل اتوبوس به مناظر نگاه می‌کردیم و رئیس کاروان برای ما از جنایت‌هایی که علیه شیعیان انجام شد صحبت می‌کرد، به جایی رسیدیم که نی‌های بلندی داشت و در این هنگام صدای انفجار شدیدی آمد.

عباس‌زاده افزود: خیلی شوکه شده بودم و می‌ترسیدم. من و همسرم در یکی از ردیف‌های جلوی اتوبوس نشسته بودیم و ترکش‌هایی به ناحیه دست، سر، پا و صورت ما اصابت کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط بدی بود و نمی‌توانم به خوبی آن را توصیف کنم. در آن شرایط نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاد، بعضی‌ها به بیمارستان سامرا و بعضی‌ها هم به بیمارستان کاظمین منتقل شدیم. بعداً فهمیدیم که بمب‌گذاری شده بود و سه نفر هم به شهادت رسیدند.

با توجه به اینکه همسر وی در لحظه مصاحبه به اتاق عمل منتقل شده بود و ایشان شرایط روحی مناسبی نداشت از ادامه مصاحبه منصرف شدم.

به گزارش فارس، اسامی ۱۳ مجروح حادثه تروریستی سامرا، که به بیمارستان ابن سینا منتقل شدند به این شرح است:

فیروزه قلی‌پور گرجی

طوبی اسماعیلی خلیلی

هاجر علی‌وردی

سید حسن تقوی لمراسکی

صنم عباس‌زاده

حسن صفری

رضا سعدی

قدمعلی رمضانی

حسین علی اسدی کوهستانی

زینب حجتی

سید ابراهیم حسینی

طاهره مشرفی

ربابه کشاورزیان