توصیه قرائتی به مرده شوران

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، افتتاح رسمی بزرگترین مجتمع پذیرش عروجیان بهشت زهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهر تهران، سید محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) حضور داشتند.


*در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی اعتراضی را به مسئولان برگزاری مراسم در خصوص صندلی فراهم شده برای سخنران داشت که در نهایت با یک ایده جدید صندلی را بر روی میز قرار داد و سپس بر روی آن سخنرانی کرد!


* حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در سخنان خود به روایت و احادیثی در خصوص مرگ وقیامت اشاره کرد و از پرسنل و کارکنان بهشت زهرا(س) و بخصوص غسلخانه خواست در کار خود هیچگاه دچار سنگدلی نشوند.


در این مراسم مجتبی عبداللهی از آمادگی سازمان بهشت زهرا(س) برای پذیرش یک میلیون متوفا در آینده خبر داد و گفت: تا ۱۰ سال آینده ما مشکلی در خصوص ظرفیت در بهشت زهرا(س) نداریم.


پس از یایان مراسم حجت الاسلام والمسلمین و به هنگام سوار شدن بر خودرو، با بیان اینکه این بار با پای خودم آمدم اما سری بعد معلول نیست چگونه بیایم، گفت: خدا همه مار عاقبت به خیر کند.


موضوع جدای شمیرانات از تهران ، در بهشت زهرا(س) نیز از سر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دست بردار نیست چرا که وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: این جدای فعلا غیر ممکن است.