آتش گرفتن انبار پتو در خیابان خرداد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: آتش‌سوزی در یک انبار پتو در ساعت ۴:۰۹ بامداد روز چهارشنبه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن دو ایستگاه ۳ و ۴ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان ۱۵ خرداد شرقی، خیابان امامزاده یحیی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از حضور در محل حادثه متوجه شدند که پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه که از آن به عنوان انبار نگهداری از پتو استفاده می‌شد کاملا شعله‌ور شده و آتش ناشی از آن در حال سرایت به طبقات بالایی است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند گفت: گروهی از آتش‌نشانان با مراجعه به طبقات بالایی پنج تن از ساکنان ساختمان را که در میان دود گرفتار شده بودند، را خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز عملیات اطفای حریق در این انبار ۱۰۰ متر مربعی را آغاز کرده و پس از قطع برق و گاز ساختمان، آتش در این انبار را که پتوهای داخل آن کاملا شعله‌ور شده بود را به طور کامل اطفاء کردند.

ملکی با بیان اینکه آتشنشانان در ساعت ۶:۳۱ دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتشنشانی در حال بررسی است