به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، بهروز رهنما، مدیر آموزش و پیشگیری منطقه سه آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۲۳:۱۱ شب گذشته پس از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه واقع در رسالت، منطقه شمیران‌نو، خیابان نهم شرقی اعزام کرد.

وی ادامه داد: بنا به اظهار شاهدان این پسر جوان به هویت «علی - ن» ۲۳ ساله در هنگامی که فردی در خانه نبوده به حمام رفت که درحال استحمام دراثر کمبود اکسیژن بیهوش شده و به کما رفت.

رهنما افزود: وقتی که مادر این جوان به منزل وارد شد با دیدن این وضعیت فرزندش را از داخل حمام بیرون آورد و سپس طی تماسی با آتش‌نشانی و اورژانس از آنان درخواست کمک کرد.

رهنما در مورد نحوه عملیات آتش‌نشانان اظهارداشت: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن درمحل حادثه بلافاصله کمک‌های اولیه را روی این جوان انجام دادند و پس از لحظاتی بعد که امدادگران اورژانس درمحل حاضر شدند، ادامه این کار را به آنان سپردند.

مدیر آموزش منطقه ۳ آتش‌نشانی همچنین اظهارداشت: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

این کارشناس آتش‌نشانی علت بروز این حادثه را روشن‌بودن شومینه و آبگرمکن در فضای بسته و انتشار گاز منواکسیدکربن در فضای بسته اعلام کرد.

به گفته وی، علیرغم تلاشهای پزشکان بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی متاسفانه این تلاشها نتیجه نداد و این مرد جوان جان خود را از دست داد.