رقابت در اروپا، آسیا و آمریکا برای ساخت اولین فیلم پورنوی سه بعدی

افکارنیوز: کریستوفر سان یک کارگردان هنگ کنگی با تبلیغات فراوان اعلام کرده که قصد ساخت اولین فیلم پورنوی سه بعدی چند زبانه را دارد!

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی برای ساخت اولین فیلم سه بعدی در این زمینه با هزینه ۲/۳ میلیون دلار که قرار است در ماه می منتشر شود به شدت در حال تلاش و رقابت است.
رقابت به این دلیل که تینتو براس کارگردان ایتالیایی هم اعلام کرده که نسخه سه بعدی فیلم مشهور تولید شده او در سال ۱۹۷۹ با نام کالیگولا را خواهد ساخت.

در این میان تلاش شرکت هوستلر برای ساخت نسخه پورنو - کمدی فیلم علمی تخیلی آواتار هم به شدت رقابت افزوده است.

اما استفن شیو تهیه کننده این کارگردان هنگ کنگی شرط بسته که فیلم آنها زودتر از دو فیلم دیگر وارد بازار شده و تاریخ ساز خواهد شد.

هنوز هم در ساخت چنین فیلمهایی که از نظر فنی پیچیدگیهای بسیاری دارند چالشهای زیادی وجود دارد و برای مثال بازیگران در حالی باید سکانسها را اجرا کنند که روی یک سطح معلق در حال تاب خوردن هستند.

ساختن فیلمهای سه بعدی نیازمند نورپردازی قویتری نسبت به فیلمهای سنتی است و توانایی دوربین برای حرکت سریع به اطراف را محدود می کند.

اگرچه پخش این فیلم در خود چین است اما انتظار می رود تا در سایر بازارهای آسیایی مانند ژاپن کره جنوبی و حتی در بازارهای اروپا و آمریکا عده زیادی در انتظار انتشار این فیلم باشند.