حاجی بابایی به اهمیت تجهیز مدارس پی برد

به گزارشافکارنیوزبه نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در سی و پنجمین گردهمایی اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران کل نوسازی استانها در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش بر اساس الگوی اسلام حرکت می‌کند و بر این اساس باید با تجمیع امکانات به سمتی برویم که دانش آموزان برای زندگی بهتر در جامعه‌ای برتر، تفکر و خلاقیت و ذکر خدا آماده شوند.

وی اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در یک انسان عاقل باید با توجه به شرایط زمان و مکان منجر به اخذ تصمیماتی شود که با آنها هماهنگ باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که امروز دشمن سنگین‌ترین جنگ ۳۳ ساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده است، ادامه داد: دشمن امروز با تمام امکانات خود به میدان آمده است و با تحریم می‌خواهد شرایط را به گونه‌ای دشوار کند تا ایجاد نارضایتی کند، در این شرایط ملت ایران به همراه مسئولان به صورت منسجم و یکپارچه بدون داشتن کمترین تردید در شکست دشمن باید با اندیشه و تدبر به مقابله برخیزند و بدانند درکنار هم بودن و تدبیر موجب تسهیل در انجام امور خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش حفظ نظام را مسئولیت خطیر و تکلیف شرعی امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید استوار و ثابت قدم در کنار یکدیگر با تدبر حرکت کنیم تا دشمن را به زانو در آوریم.