سراسیمگی افراد پس از گم کردن کارت های اعتباریشان به گفت و گوی بیماران و همراهان آنها در این خصوص منجر شد تا اینکه همگان متوجه گسترش این موضوع در بیمارستان شدند و حراست این مرکز را در جریان این موضوع قرار دادند.
بنا بر اظهارات " سحر " یکی از همراهان بیماران این بخش، وی پس از بستری کردن خاله خود در بیمارستان و در حین انجام کارهای مربوط به پذیرش بیمار خود متوجه نبود کارت اعتباریش شد و بلافاصله به محل خودپرداز مستقر در بیمارستان مراجعه کرد اما از کارت اعتباری خبری نیود.
وی مراتب را به مسئولان بیمارستان مزبور اطلاع داد تا اینکه پس از مراجعه به بانک متوجه کاهش ۶۰۰ هزار تومان از حساب خود شد که اینبار مسئولان بانک نیز به تحقیق در این خصوص پرداختند.
خوشبختانه دستگاه خودپرداز بیمارستان مجهز به دوربین مداربسته بود لذا مسئولان حراست با مشاهده تصاویر متوجه حضور متعدد یکی از خدمه بیمارستان در کنار خودپرداز شدند و از فرد مزبور سوالاتی را در این خصوص کردند که در مرحله اول نتیجه ای به دنبال نداشت.
مسئولان ذی صلاح پس از جمع آوری اطلاعات کامل، یکی از خدمه های بیمارستان را مسئول این سرقت ها دانسته و وی را از وجود چنین فیلمی آگاه کردند و همین موضوع باعثشد تا متهم لب به اعتراف بگشاید.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق، " حسین " سارق عابر بانک ها به مسئولان حراست گفته است: از سراسیمگی همراهان بیمار، طعمه خود را شناسایی می کردم و او را تا مرحله پذیرش همراهی میکردم بسیاری از بیماران وجه مورد نظر را از دستگاه خودپرداز دریافت می کرند به سمت فرد مورد نظر می رفتم و با بهانه هایی نظیر اینکه حال بیمارتان وخیم شده است، دکتر همراه بیمار را برای یک سری سوال می خواهد و … حواس آنها را پرت می کردم و در چند مرحله از عابر بانک پول می گرفتم.
وی فقر مالی و پا به ماه بودن همسرش را مهم ترین انگیزه خود از سرقت عنوان کرده و می گوید: تاکنون بیش از شش میلیون از این راه کسب کرده ام
سارق برای فعالیت دوباره در این بیمارستان فقط نیازمند اخذ رضایت از شاکیانی است که از این سرقت مطلع شده اند.