اعلام محدودیت های ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایلنا، محدودیتهای ترافیکی جادههای کشور در روزهای پایانی هفته هفتم و هشتم دی ماه برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام شد.

به گزارش ایلنا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه هفتم دی تا ساعت ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس
بر اساس این گزارش، رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه نیز در این محور از ساعت ۱۳ تا ۲۱ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز
رفت و آمد تمام تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع بوده و تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۱ روز پنجشنبه هفتم دی و ساعت شش تا ۲۱ روز جمعه از محور هراز نیز ممنوع است.

محور دماوند
همچنین تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۱ روز جمعه هشتم دی ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

محور زاهدان - زابل
رفت و آمد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ - ۱۰ خط - به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.