به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علیرضا یوسفوند از دستگیری یک سارق منزل در محدوده بلوار فردوس، تهران خبر داد و به تشریح پرونده وی پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت: واحد گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده مذکور بودند که متوجه ایجاد سر و صدا در یک خانه شده و متعاقب آن مشاهده کردند که فردی با حالتی آشفته و سراسیمه از خانه مذکور بیرون دویده و در خیابان فرار کرد در حالی که عده ای به سرعت در پی او دویده و با فریادهای «ای دزد» قصد گرفتن او را داشتند.

وی ادامه داد: ماموران به محض دیدن این ماجرا به تعقیب فرد مذکور پرداخته و او را که سعی داشت در تاریکی شب از محل دور شود، تعقیب کرده و بازداشتش کردند.

یوسف‌وند بیان داشت: در همین زمان اهالی ساختمان مذکور با دیدن پلیس سعی کردند خبر حضور یک سارق را به آنها ارایه دهند که با دیدن پلیس و سارق مذکور عنوان داشتند که این فرد را هنگام سرقت از انباری‌های ساختمان مشاهده کرده‌اند.

سرپرست کلانتری ۱۳۳ اضافه کرد: با توجه به این تفاسیر، تعدادی از اهالی منزل و سارق مذکور به کلانتری منتقل شده و بازجویی و تحقیقات از آنها آغاز شد که طی آن سارق مذکور خود را معرفی کرده و بیان داشت که برای سرقت انبارهای ساختمان مذکور وارد آنجا شده است اما با رسیدن یکی از اهالی منزل گرفتار شده است.

یوسفوند، تصریح کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به اداره مبارزه با سرقت آگاهی منتقل شده و در بازرسی از وی یک دسته شاه کلید و تعدادی تجهیزات و ادوات سرقت از جمله پیچ گوشتی، انبردست و اره آهن بر کشف و ضبط شد.