فال روزانه، دوشنبه ۲۵ دی

افکارنیوز: امروز کار متفاوتی انجام دهید. شما مشتاقید از طریق سفر یا صحبت با افرادی با پس زمینه ها و فرهنگ های مختلف، دنیای خود را گسترش دهید. شما مجذوب صحبت های سیاسی، مذهبی یا موضوعات عمیق تر می شوید. دوست دارید چیز جدیدی یاد بگیرید.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز روزی است که شما احساس خوب و گرمی دارید. شاید کاری انجام دهید که باعثشود در انظار عمومی جذابتر به نظر برسید. بعضی از شما باید روابط رمانتیکی را با فردی مسن تر یا پولدارتر آغاز کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید مواظب قدم هایی که برمی دارید باشید، زیرا کوچکترین مشکل یا ناراحتی واکنش برانگیز خواهد شد. قبل از آنکه زبان باز کنید، از یک تا ده بشمارید. اگر می خواهید رابطه شما ادامه یابد باید آرام باشید.

پیش بینی شغل شما: رابطه کاری شما با همکارانتان امروز خوب است. خوش شانسی شما باز هم به کارتان آمده و شما در موضع خوبی قرار می گیرید. آمادگی شما با فرصتی که دارید جور می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

گفتگویی با یک فرد می تواند باعثشود که به سفر بروید. شاید هم به فرصت های تحصیلات تکمیلی یا چیزی مربوط به پزشکی و حقوق منجر شود. شاید رابطه ای رمانتیک با کسی از فرهنگی دیگر یا از کشوری دیگر جوانه بزند.

پیش بینی روابط شما: درک شریکتان امروز برای شما سخت است. اگر موضوع حساسی هست که باید در موردش صحبت کنید و دقیقاً نمی دانید که چطور باید این کار را بکنید، شاید بهتر است الان انجامش ندهید. بر روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز برای آنکه در محل کار جلو بیفتید، باید شدیدتر از پیش عمل کنید. اگر لازم است صدایتان را بالا ببرید. تاکتیک صریح شاید سبک شما نباشد، ولی قطعاً مفید است.

فال روزانه متولدین خرداد

جزئیات خصوصی درباره زندگی شخصی شما ممکن است امروز رو شود. این می تواند مربوط به میراث، پول یا حمایت عملی از سوی دیگران به خصوص شریکتان باشد. دیگران فکر می کنند که شما در موقعیت اجتناب ناپذیری هستید.

پیش بینی روابط شما: امروز در محل کار با سورپریزی مواجه می شوید. اگر تا بحال فکر می کردید چرا فردی در محل کار رفتار عجیبی در حضور شما دارد، امروز متوجه دلیل آن می شوید. شاید دلیل آن رمانتیک باشد!

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار مشکلی پیش آمده و شما باید سعی کنید کاری نکنید که انگشت اتهام به سمت شما نشانه رود. دیپلماتیک رفتار کنید. اگر مسئول آن مشکل بوده اید، تقصیر را به گردن بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کار متفاوتی انجام دهید. شما مشتاقید از طریق سفر یا صحبت با افرادی با پس زمینه ها و فرهنگ های مختلف، دنیای خود را گسترش دهید. شما مجذوب صحبت های سیاسی، مذهبی یا موضوعات عمیق تر می شوید. دوست دارید چیز جدیدی یاد بگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز می تواند روز پرشوری باشد. اگر سر قرار می روید، آماده هر چیزی باشید. شاید این فرد را مدتهاست که می شناخته اید و احساسات مشترکی دارید.

پیش بینی شغل شما: امروز شاید پیش رفتن با جریان عادی کمی مشکل ساز شود. افراد بسیاری هستند که سعی می کنند شما را متقاعد کنند که حق با آنهاست. شارلاتان های زیادی وجود دارد پس مراقب باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

کمک از سوی دیگران، به خصوص در زمینه پول و استفاده از منابع آنها، ممکن است برایتان فراهم شود و روز شما را بسازد. خوب است که کمی پول خرد در جیب داشته باشید! احساسات شما هم امروز قوی است.

پیش بینی روابط شما: اگر فکر می کنید که کسی پنهانی به شما علاقه دارد، شاید باید به او فرصتی بدهید. در واقع هر کسی لیاقت حداقل یک شانس را دارد.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار در منگنه قرار می گیرید. شما بین دو گروه از افراد قرار می گیرید که فکر می کنند حق با آنهاست. به نظر می رسد که فرد مسئول به چیز دیگری توجه نمی کند.

فال روزانه متولدین شهریور

همه تعامل های شما با مردم امروز مثبت و مشتاقانه خواهد بود. مکالمه با شرکا و دوستان صمیمی سرزنده خواهد بود و شما را به سوی دعوت های اجتماعی یا شانس تماشای ورزش ها یا تئاتر و سینما سوق می دهد.

پیش بینی روابط شما: امروز مهمانی های اجتماعی برای شما خوشایند هستند. گفتگویی معمولی درباره چیزی جزئی با فردی می تواند عمیق شود. فکر می کنید بیش از آنچه به نظر می آید، بین شما وجود دارد. در عین حال که شما در مورد هیچ چیز عجله نمی کنید، رابطه ای به تدریج میان شما شکل می گیرد. دوست دارید خوب ارتباط برقرار کنید که این بسیار مهم است.

پیش بینی شغل شما: کسی در محل کار شما در حال پز دادن است. اعتماد به نفس او بسیار زیاد است و از خودخواهی و کبر خود برای رئیس بازی و تصمیم گیری از سوی دیگران استفاده می کند. بهترین استراتژی شما اجتناب از تأثیر این فرد است. بر روی خود و کار خود تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار روز مثبتی است. شما احساس خوش شانسی و اعتماد به نفس می کنید. هر آنچه انجام می دهید به فرصتی می رسد که باعثمی شود آنجائی در آن زندگی می کنید، جذاب تر به نظر برسد و شانس کمک به اعضای خانواده را به شما می دد.

پیش بینی روابط شما: شما در موقعیت رمانتیک خود بسیار تلاش می کنید. بیش از آنکه بخواهید رابطه بین خودتان را تثبیت کنید، شاید بهتر باشد که برای مدتی آن را قطع کنید. کمترین اختلاف می تواند از یک سوءتفاهم شروع شود. شما همیشه سازگار هستید، ولی این بار نمی توانید این کار را بکنید.

پیش بینی شغل شما: رویدادهای محل کار امروز بسیار انفجاری هستند. نوعی جنگ در حال وقوع است و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از آن اجتناب کنید. شاید خود را در خط مقدم بیابید. همیشه از بیرون به همه چیز بنگرید.

فال روزانه متولدین آبان

مهم نیست که امروز چقدر کار می کنید، کاری سرگرم کننده و خوشایند انجام دهید. امروز روزی عالی برای دیدار با فردی و ناهار خوردن یا شام خوردن با اوست. ورزش، سینما، فعالیت های پر جنب و جوش با کودکان یا هنر برای شما خوشایند است. امروز کلام شما طلاست!

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین روز برای شروع صحبت درباره هر چیزی که مبنای درگیری بین شما دو نفر باشد نیست. شما حال و حوصله ندارید و طرف شما شاید با پیشنهادات شما موافق نباشد. انرژی خود را روی چیزی بگذارید که دست یافتنی تر باشد.

پیش بینی شغل شما: در کاری که چیزی از آن نمی دانید فضولی نکنید. امروز در محل کار تغییراتی صورت می گیرد و شاید تنش افزایش یابد. با فضولی کردن و دنبال جواب گشتن، این تنش را افزایش می دهد.

فال روزانه متولدین آذر

روابط با اعضای خانواده امروز بسیار گرم و سرزنده است. اعضای خانواده نسبت بهم سخاوتمند هستند. بعضی از آنها ممکن است بدهی خود را بپردازند و یا به شما پول قرض بدهند.

پیش بینی روابط شما: امروز با انرژی فراوان خود مانعی که بر سر راه رابطه شما وجود دارد را بردارید. هر دوی شما به صحبت کردن نیاز دارید، ولی باید این کار را بدون غرور و کله شقی و با رفتاری صادقانه با یکدیگر انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: نیرو و اعتماد به نفس باورنکردنی شما امروز کوه ها را به حرکت در می آورد. امروز هر کاری که می توانید انجام دهید و از این انرژی استفاده کنید تا هدر نرود.

فال روزانه متولدین دی

همه ارتباطات شما با دیگران امروز ملایم و دوستانه است. به همین دلیل امروز روزی عالی برای کسانی است که به کارهای فروش، بازاریابی، تدریس یا نویسندگی اشتغال دارند یا برای پول درآوردن باید ارتباط برقرار کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز دلیل آزردگی یا عصبانیت خاصی را متوجه می شوید. شاید حس می کنید که باید با طرفتان دعوا کنید و ناگهان بفهمید که چرا این همیشه اتفاق می افتد. درک همین موضوع مسائل بین شما دو نفر را حل می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز به رئیستان نگویید که چه کاری را چگونه انجام دهد. واکنش او می تواند بر آینده شغلی شما صدمه وارد کند. افکار و ایده های خود را به روزهای بعد موکول کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روز بسیار خوبی برای کسب و کار و تجارت است، به خصوص کارهایی که باید خصوصی و پشت پرده انجام شوند. سر و کله زدن با کودکان و یا روابط رمانتیک با فرد مورد علاقه تان، شادی فراوانی به شما می دهد.

پیش بینی روابط شما: حس می کنید احساسات شما در مورد فرد خاصی، انقلابی در زندگی تان به وجود آورده اند. شما متوجه می شوید که نیازی به نگرانی در مورد این احساس نیست. شدت و قوت این رابطه بجای خود است و شما را سرپا نگه داشته است. روح تازه ای به زندگی شما دمیده شده است.

پیش بینی شغل شما: مهارت های شما به عنوان یک دیپلمات امروز به آزمون گذارده می شود. امروز در محل کار عصبانیت جریان دارد و از شما می خواهند همه چیز را مرتب کنید. مطمئن باشید که شما آرامش را به حالت پایدار در می آورید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیش از روزهای دیگر خوش شانس هستید. بسیار احساس اجتماعی بودن و گرمی و زودجوشی با دیگران می کنید. صحبت کردن در محافل گروهی برای شما بسیار خوب است. از سرگرمی در خانه هم لذت می برید.

پیش بینی روابط شما: امروز برای اولین بار در عمرتان ملاقات خاصی انجام می دهید. شاید دقیقاً نتوان پیش بینی کرد که کجا او را می بینید، ولی مطمئن باشید که او خواهد رسید. تأثیر او بر شما بیش از یک سطحی خواهد بود و شما قطعاً می خواهید او را دوباره ببینید.

پیش بینی شغل شما: امروز شتابان عمل نکنید. اگر مراقب نباشید، ممکن است مقدار زیادی اطلاعات نادرست به شما داده شود. قبل از آنکه تصمیمی قطعی بگیرید، دو یا سه بار منبع اطلاعات خود را کنترل کنید.