شفیعی بر صندلی رویانیان تکیه زد
افکارنیوز

_ به گزارش سایت ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری، در جلسه کارگروه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، از حوزه حمل و نقل به عنوان یکی از مهمترین و حساس ترین بخش‌ها در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها یاد کرد و گفت: یکی از نگرانی ها پیش از اجرای این قانون مربوط به حوزه حمل و نقل بود که خوشبختانه با هماهنگی و تدابیر آقای رویانیان و همکارانشان، مشکلی در این زمینه به وجود نیامد و مجموعه حمل و نقل کشور نهایت همکاری را با دولت انجام داد.

رحیمی همچنین با تبریک به سیدمجتبی شفیعی که از سوی رئیس جمهوری به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور منصوب شده است، اظهار امیدواری کرد این ستاد همانند گذشته بتواند اقدامات و خدمات ارزنده ای را به ملت ایران ارائه دهد.

در این جلسه محمد رویانیان نیز در سخنانی، اقدامات دولت نهم و دهم در حوزه حمل و نقل را بی نظیر خواند و گفت: تحولات بزرگ و چشمگیری در بخش های مختلف از جمله توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش جایگاه های سوخت، کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش خدمات رسانی به مردم رخ داده که همگی مرهون پیگیری های مستمر دولت است.

سید مجتبی شفیعی هم در جملاتی خدمت در این دولت را فرصتی ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد این ستاد بتواند با جدیت و تلاش هرچه بیشتر در راستای پیشبرد اهداف دولت گام بردارد.