تسهیلات متروی تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن
افکار

- احسان مقدم ضمن تبریک فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این شرکت با به کار گیری و بسیج تمامی امکانات، به منظور رفاه حال شهروندان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در روز یکشنبه از ابتدای حرکت قطارها تا پایان مراسم در تمامی خطوط با تسهیلات ویژه به طور رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: به منظور تسریع در جابه جایی مسافران در این روز، فاصله گذر حرکت قطارها در خط ۲ و ۴ به عنوان خطوط مبنا و اصلی در مسیر راهپیمایی کاهش خواهد یافت به طوری که فاصله حرکت قطارها در خط ۲ که در روزهای تعطیل هفت دقیقه است به چهار دقیقه و فاصله حرکت در خط ۴ که در ایام تعطیل ۱۰ دقیقه است به ۵ دقیقه تغییر می یابد.

وی خاطرنشان کرد: با تغییرات ایجاد شده در فاصله گذر حرکت قطارها در خطوط ۲ و ۴ مترو شاهد افزایش جابه جایی مسافر به میزان ۴۳ درصد در خط ۲ و ۵۰ درصد در خط ۴ به نسبت ایام عادی خواهیم بود.

مقدم تصریح کرد: سرفاصله گذر حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۵ مترو نیز همانند برنامه زمانبندی است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) اظهار داشت: به دلیل برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی؛ ایستگاه مترو "میدان آزادی" از ساعت ۲۲ شنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن تعطیل خواهد بود