فال روزانه، پنج‌شنبه ۲۶ بهمن
افکار

- با آنکه امروز حال و هوای کار کردن دارید، باید سعی کنید در منزل و در شغلتان نظم بیشتری داشته باشید. شاید هم بر مسائل مربوط به میراث، اموال مشترک، مالیات و بدهی تمرکز کنید. از جر و بحثهای مربوط به این مسائل بپرهیزید.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز خاصی است، پس تا می توانید از همنشینی با دیگران لذت ببرید. به خودتان استراحت بدهید. امروز پول و شکلات حرف اول را می زند. امروز احساس اجتماعی بودن می کند، به خصوص در کنار افراد خلاق و هنرمند.

پیش بینی روابط شما: از خودتان می پرسیدید که آیا ارزش دارد که به فرد خاصی نزدیکتر شوید یا خیر، حالا این فرصت پیش آمده تا با او ملاقات کنید. ولی این شما هستید که باید پا پیش بگذارید و زمینه را فراهم کنید تا در مسیری که می خواهید پیش بروید.

پیش بینی شغل شما: فرصتی که همیشه منتظرش بودید امروز در دسترستان قرار می گیرد. پس آن را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که ثروت و شانس بزرگ با سوت و بوق به شما نزدیک نمی شود. پس چشم و گوشتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نسبت به افراد بانفوذ و مسئول احساس علاقه می کنید. این می تواند بدان معنا باشد که دیگران از شما درخواست اطلاعاتی خلاقانه می کنند، اطلاعاتی درباره طراحی، آرایش مبلمان و چیزهای دیگر. شما در این کار ماهر هستید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید انرژی زیادی داشته باشید تا توجه فرد خاصی را جلب کنید. باید او را وارد مکالمه معناداری یا فعالیتی کنید که متوجه شود این رابطه ارزش جدی شدن را دارد.

پیش بینی شغل شما: امروز حس می کنید که گویی خارج از تیم هستید. کسی از واژگان خاصی برای وسوسه کردن شما نسبت به ایده ای استفاده می کند. سریع تصمیم نگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز سفر تفریحی به مذاقتان خوش می آید و از آن لذت می برید. می خواهید به مراتع سبز بگریزید. امروز صحبت و گفتگو با دوستان و نزدیکان برایتان سرزندگی می آورد.

پیش بینی روابط شما: شما همیشه پازل ها را دوست داشته اید و امروز پازلی سر راهتان قرار می گیرد که قطعاً می خواهید آن را حل کنید. این پازل و معما درباره فرد خاصی است که به جذابیت مقاومت ناپذیر شما مصونیت دارد. ناامیدانه دنبال راهی برای نزدیکتر شدن به او هستید. نبوغ ذاتی شما راهی پیدا خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: کسی که او را می شناسید سعی می کند که به طریقی شما را وسوسه کند. او از نیرو و جذابیت خود برای وادار کردن شما به فکر یا عملی استفاده می کند. از این موضوع آگاه باشید و باورهای خود را کنار نگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

زمان رمانتیک و پرشور و حرارتی برای شماست. به خاطر چیز جدیدی احساس ماجراجویی می کنید. امروز در چشم عموم هستید و احتمالاً آنچه می خواهید بدست می آورید. برنامه های جالبی برای آینده می ریزید، به خصوص درباره مسافرت، تحصیلات عالی، رسانه، چاپ و پزشکی.

پیش بینی روابط شما: قبل از آنکه بتوانید طرفتان را وارد شیطنت های احساسی که از آنها لذت می برید نمایید، باید روش زیرکانه تری بیابید. شاید فوراً دل او را نبرید، ولی با شوخ طبعی و رک گویی خود تخیل او را جذب می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز حس می کنید که انگار خارج از حلقه افتاده اید. اشکالی ندارد. همیشه لازم نیست که بدانید افراد دور و برتان در هر مرحله از مسیر چه می کنند. فضولی در کار دیگران را کنار بگذارید و بر روی خودتان متمرکز بمانید.

فال روزانه متولدین مرداد

روابط با شرکا و دوستان نزدیک امروز گرم می شود. روز خوبی برای اجتماعی شدن است زیرا شما ماجراجو هستید و به دنبال تجارب جدید می گردید. آماده هستید که از منافع خود دفاع کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی برای رابطه نزدیکتان است. فرصت خوبی برای شروع گفتگو درباره رابطه و نگریستن به همه نقشه ها و پروژه هایی است که هر دوی شما دوست دارید روی آنها کار کنید.

پیش بینی شغل شما: بهترین فرصت ها آنهایی هستند که فناوری و پیشرفتگی در آنها جریان دارد. دنبال افرادی باشید که روش آینده گرایانه ای برای تفکر دارند. به دنبال توصیه های آنها باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

با آنکه امروز حال و هوای کار کردن دارید، باید سعی کنید در منزل و در شغلتان نظم بیشتری داشته باشید. شاید هم بر مسائل مربوط به میراث، اموال مشترک، مالیات و بدهی تمرکز کنید. از جر و بحثهای مربوط به این مسائل بپرهیزید.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید نوع دیگری از انسان ها را به خود جذب کنید. اگر در مهمانی یا رویداد متفاوتی شرکت کنید، این فرصت برایتان فراهم می شود. شاید بهتر باشد که در کلاسی شرکت کنید یا با افراد صحبت هایی متفاوت داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: هرچه دانش بیشتری داشته باشید، نیرو و قدرت بیشتری خواهید داشت. در این زمان باید یک کلاس آموزشی بگذرانید. هرچه بیشتر یاد بگیرید، ارزش بیشتری می یابید و در محل کار اهرم بهتری خواهید داشت. بر روی مهارت های جدید قیمتی نمی توان گذاشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز سرگرم کننده ای برای شماست و اگر شکیبا و آماده سازش با دیگران باشید، روز سرگرم کننده ای خواهند ماند. قطعاً امروز تمایل به سخت کوشی دارید. به دنبال فرصت هایی برای نشان دادن خلاقیت تان باشید.

پیش بینی روابط شما: از این فرصت برای میزبانی یک مهمانی غیرمنتظره یا شام با دوستان و دوستان دوستانتان استفاده کنید. مهمانی امروز تأثیر عمیقی بر زندگی شما دارد، آنقدر زیاد که شما را به مسیر جدید و جالبی می کشاند.

پیش بینی شغل شما: شاید برایتان سخت باشد که کل تلاشتان را در محل کار بگذارید زیرا بیشتر کارهایی که انجام می دهید با نظام باورهای کنونی شما در تعارض است. مسیر شغلی خود را با باورهایتان تعیین کنید.

فال روزانه متولدین آبان

با آنکه امروز بر روی منزل و پروژه های دکوراسیون تمرکز کرده اید، امروز روزی عالی برای کار کردن و نظم بخشیدن است. متولدین آبان عموماً دوست دارند چیزهایی که لازم ندارند را دور بریزند. شما هم همینطور هستید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید فردی که حس می کنید انسان بسیار شگفت انگیز و خوبی است، احساسات خود را فوراً به شما ابراز نکند و فقط به کاشتن چند بذر برای آینده راضی شود. این بدان معنا نیست که اتفاقی نخواهد افتاد. در آینده نزدیک باید راهی پیدا کنید که با او در تماس باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز نگذارید کارتان با تفریح مخلوط شود. یکی از دوستانتان شاید از شما بخواهد لطفی مربوط به کار در حقش بکنید. مراقب باشید. انجام این نوع کارها ممکن است نتیجه کاملاً معکوس بدهد. یک لطف گاهی هزینه اش از دست دادن یک دوست است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز مشغله شما ادامه می یابد. روز پر تحرکی است. از بازی با کودکان و همنشینی با دوستان لذت ببرید. یک فیلم سینمایی بگیرید و رویدادهای ورزشی ببینید یا از گپ زدن با دیگران لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق یکی از اولویت های شما می شود. باید به انگیزه های خود مبنی بر رابطه داشتن با فرد خاصی، نگاهی دقیق بیندازید. اگر فقط جذب فیزیک او شده اید، تضمینی ندارد که در آینده جذب فرد دیگری نشوید. باید با او رابطه ای معنوی برقرار کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز شانس با شما نیست – پس ریسک بزرگی نپذیرید. اگر این کار را بکنید، به احتمال زیاد دچار دردسر می شوید. بهتر است روش محافظه کارانه تری در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به تمرکز بر درآمدها و گردش وجه نقد و به خصوص موضوعات خانوادگی توجه می کنید. زمان خوبی برای افزایش درآمدها و خریدن اشیای کوچکی برای خودتان و عزیزانتان است.

پیش بینی روابط شما: در مورد رابطه برجسته و عالی خود باید بذرهایی برای آینده بکارید. شاید اکنون بخاطر عوامل مختلف موجود در زندگی تان، نتوانید آن جایی باشید که دوست دارید. ولی این بدان معنا نیست که نمی توانید رشد و تقویت پیوند بین خودتان را ادامه دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز روش و رویکرد انقلابی تری در پیش بگیرید. در ابتدا حس می کنید که با این کار قدم ناپایداری برداشته اید، ولی وقتی که ایمان داشته باشید، می بینید که دست های بسیاری برای کمک به شما دراز می شوند.

فال روزانه متولدین بهمن

زمان خوبی برای خرید لباس و چیزهای دیگر است زیرا احساس خوبی درباره خودتان و آنچه دوست دارید در آینه ببینید دارید. سفرهای کوتاه و گفتگو با دیگران امروز برایتان جالب است.

پیش بینی روابط شما: توسعه یک رابطه یک پروسه یادگیری است و ما اغلب جذب افرادی می شویم که می توانند چیزهایی درباره خودمان به ما یاد بدهند. امروز شانس این را دارید که بفهمید چرا وارد این رابطه شده اید و باید از آن چه چیزی بیاموزید. امروز جواب سوالی که اخیراً داشتید را می یابید.

پیش بینی شغل شما: امروز کار کردن بدون حضور کسی در کنارتان سخت می شود، ولی مطمئن باشید که بدون کمک و شریک هم می توانید به خوبی عمل کنید. وقتی تنهایی کار می کنید به احتمال زیاد شکوفا می شوید. درمی یابید که روکرد مستقل بهترین راه است. به خودتان اعتماد داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

مسائل پولی امروز توجه تان را جلب می کند. در واقع، بعضی از شما درباره املاک فکر می کنید و اینکه چگونه بر روی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید یا آنچه دارید را تبدیل به احسن کنید. هر دوی اینها گزینه های خوبی برای این تابستان خواهند بود.

پیش بینی روابط شما: امروز شانس شناختن یکدیگر را می یابید، ولی فرصت این شناخت کامل نیست. اگر می خواهید صبر کنید، این رابطه عالی هر روز بهتر و بهتر می شود. فقط به زمان نیاز دارید. در نهایت رابطه شما همان چیزی می شود که امیدوار بودید روزی بدست بیاورید.

پیش بینی شغل شما: قبل از شروع هر کار جدیدی دنبال حقیقت باشید. مهمتر اینکه باید با دیگران صادق باشید. هرگونه ناامیدی از سوی دیگری یا نسبت به آنها نتیجه بد و معکوسی خواهد داشت. اگر با حقیقت همراه شوید، شانس یارتان خواهد بود.