داماد آیت‌الله گلپایگانی دار فانی را وداع گفت
افکار

- مرحوم محقق کاشانی از شاگردان آیت‌الله گلپایگانی و دیگر مراجع هم عصر آن مرجع فقید بودند. پیکر آن مرحوم فردا ساعت ۱۶ در قم تشییع می شود و آیت الله وحید بر پیکر ایشان نماز می خواند. پیکر آیت الله محقق کاشانی در " علی ابن بابویه " قم به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل پایگاه اطلاع رسانی آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی، دفتر آیت الله صافی گلپایگانی در اطلاعیه‌ ای ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبّاس محقّق کاشانی زمان مراسم تشییع و ترحیم این عالم ربانی را اعلام کرد.

متن پیام تسلیت دفتر این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی

اناللّه و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان رحلت عالم ربّانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبّاس محقّق کاشانی رحمة‌الله‌علیه داماد محترم مرجع جهان تشیّع حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی قدّس سرّه را به اطلاع حضرات علمای اعلام و مؤمنین کرام می‌رساند. آن فقید سعید عمر خود را در خدمت به اسلام و ترویج معارف نورانی اهل بیت علیهم‌السلام و خادمی و سربازی حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء سپری نمود.

گفتنی است، مراسم تشییع آن عالم ربانی از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مصادف با دوم اسفندماه از مسجد حضرت امام حسن عسگری علیه‌السلام برگزار می شود.

مراسم ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم نیز از سوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه مرحوم حضرت آیتاللهگلپایگانی برگزار می شود.