افکار

- صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهارداشت: در مجموع ۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای شهر تهران در نظر گرفته شده که از این تعداد یک نمایشگاه در مصلی تهران از ۲۵ بهمن کار خود را آغاز کرده و ۴ نمایشگاه دیگر از فردا ۹ اسفند در چهار نقطه از شهر تهران برپا خواهد شد و یک نمایشگاه هم از ۱۵ اسفند در ورزشگاه تختی اقدام به عرضه کالاهای مورد نیاز مردم خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ۴ نمایشگاه بهاره که از فردا نهم اسفند برپا خواهد شد در ۴ آدرس تهرانپارس، خیابان استخر، مجتمع تهرانپارس و دیگری در خیابان خاوران فرهنگسرای خاوران و سومین نمایشگاه در مجتمع تفریحی پارک ارم و چهارمین نمایشگاه در انتهای بزرگراه نواب بوستان ولایت نسبت به عرضه مستقیم کالا اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: قبل از این در ۲۵ اسفند هم نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی در مصلی امام خمینی برپا شده بود که همچنان دایر است.

صادقی افزود: نمایشگاه بهاره دیگری که از ۱۵ اسفند کار خود را آغاز خواهد کرد در اتوبان بسیج، سه راه هجرت ورزشگاه تختی است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه‌هایی که از فردا کار خود را آغاز می‌کنند نسبت به نمایشگاه قبلی به صورت جامع تری نیازهای مردم اعم از کیف، کفش، پوشاک و سایر ملزومات غذایی و پروتئینی را برطرف خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با تخفیفی بیش از ۲۰ درصد عرضه می‌شود که این برای مواد غذایی به دلیل کم بودن حاشیه سود کمتر خواهد بود.

صادقی در خصوص برپایی نمایشگاههای بهاره در سایر شهرستانهای استان تهران گفت: در شهرستانهای کوچک یک نمایشگاه و در شهرستانهای بزرگتر ۲ نمایشگاه نسبت به عرضه مستقیم کالا به مردم اقدام خواهند کرد.