به گزارش افکارنیوز، رئیس کلانتری ۳۷ میانرود شیراز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت سیم و کابل برق در یکی از خیابان‌های شهرک میانرود، ‌ موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در اسرع وقت در محل حاضر شدند.

محمود دهقانی ادامه داد: سارقان که با یک موتورسیکلت فاقد پلاک و چهره پوشیده در حال سرقت سیم برق بودند با دیدن ماموران از محل متواری شدند.

وی اضافه کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و دو سارق سیم برق را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری میانرود افزود: پس از دستگیری سارقان ۱۰۰ متر سیم و کابل برق مسروقه در محل دستگیری از آنها کشف شد.

دهقانی همچنین از کشف دو کلت کمری و دستکش قرمز رنگ پلاستیکی از سارقان خبر داد و افزود: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین دو کامیون حامل سوخت قاچاق در جهرم متوقف و مقادیر قابل توجهی نفت گاز، از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی جهرم گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی دو کامیون که در قاچاق نفت گاز فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

یوسف ملک زاده ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام ایست و بازرسی در محور جهرم لار هردو خودرو را متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقادیر قابل توجهی نفت گاز که به شکل ماهرانه‌ای در زیر بار خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی گفت: هر دو کامیون توقیف و راننده‌های آن‌ها دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: مبارزه مستمر و قاطع با قاچاق کالا و سوخت که به عنوان یکی از عوامل مهم بروز نابسامانی اقتصادی در کشور مطرح است، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی شهرستان جهرم به تلاش خود در راستای مبارزه با قاچاق کالا ادامه می‌دهد.

همچنین فرمانده انتظامی اقلید از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مشروب الکلی در آن شهرستان خبر داد.

محمدحسین اسکندری در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان اقلید مطلع شدند، فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش مشروبات الکلی می‌کند.

وی ادامه داد: بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع، ماموران با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اضافه کرد: در بازرسی دقیق از آن منزل مقادیری مشروبات الکلی کشف و متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.