به گزارش افکارنیوز، هر روزه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های فراوانی برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها عرضه می‌شود که با محوریت دیپلماسی مد و سبک زندگی تولید می‌شوند. این برنامه‌ها و بازی‌ها با محوریت قرار دادن سبک زندگی و رویکرد آواتاری ابتدا از فرد درخواست ساخت ظاهر و شخصیت مورد نظرش را می‌کنند و سپس او را ترغیب می‌کنند تا آواتارش را در مسیری که بازی طرح می‌کند پیش ببرد.

یکی از این بازی‌ها Style Starlet است که طریقه‌ی سلبریتی و مدل شدن را به مخاطبش می‌آموزد. این بازی ابتدا با طرح این مسئله که " آیا شما لذت می برید که در مهمانی مجللی شرکت کنید و در آن مهمانی بدرخشید " مخاطبش را درگیر مجلل گرایی مد نظر و سبک زندگی خاص مدل‌های لباس می‌کند و سپس از آنها می‌خواهد تا " در کلاس های جهانی مد شرکت کنید تا بتوانید یکی از خوش تیپ ترین ها و ستاره های مدل در جهان باشید ".



در قسمتی دیگر از تبلیغات بازی آمده است، " شرکت در بازی‌ها، تبلیغات، جشن‌های تلویزیون و فیلم‌ها شما را به مرور زمان معروف‌تر می‌کند " که این همان راه و روش زندگی چهره‌های مشهور و سلبریتی‌هاست.

همچنین بازی با طراحی فروشگاهی از لباس‌ها و پوشاک مختلفی را تهیه و طراحی کرده که برای طراحی آواتار بازی‌باز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این بازی با طراحی بازی‌های کوچکی با کنار هم قرار دادن ترکیب مناسب و مورد نظرش به بازی‌باز لباس‌هایی را هم هدیه می‌دهد، البته ‌همه‌ی اینها به صورت دیجیتالی در بازی است.




لازم به ذکر است، این برنامه توسط کمپانیِ لباسی به همین نام تولید شده که تمامیِ لباس‌های موجود در بازی را هم در فروشگاه‌های دیجیتال به صورت اینترنتی در کشورهای مختلف به فروش می‌رساند و از طریق این بازی سعی دارد به گونه‌ای یک تیر و دو نشان بزند. هم محصولاتش را معرفی کند و بفروشد و هم برای خودش مدل‌های تربیت کند که لباس‌هایش را بخرند و بپوشند و هم سبک زندگی مورد نظرش را برای همه تبلیغ کند، که این یعنی سه نشان با یک تیر.



بازی با ریل گذاری خود برای همه گیر کردن سبک زندگی مورد نظر خودش که همان سبک زندگی آمریکایی است، سعی می‌کند تا دختران جوان و زنان خانه‌دار که جمعیت کمی هم نیستند را ترغیب کند تا با تهیه‌ی این برنامه و بازی برای گوشی‌های خود به سمت این گونه زندگی کردن پیش بروند.