پیرترین پزشک جهان در گینس + عکس

به گزارش افکارنیوز، بیش تر انسان ها بر این باورند که پیری سن بازنشستگی و دست کشیدن از تلاش و انتظار مرگ است اما کسانی که در این گزارش به شما معرفی می کنیم طور دیگری می اندیشند.

والتر واتسون که به نام " پاپا دکتر " مشهور شده است در طول ۶۴سال کارش به عنوان متخصص زایمان در هنگام تولد سه نسل از خانواده ها پدر و مادربزرگها گرفته تا نوه ها حضور داشته است او اهل شهر آگوستا در ایالت جورجیای آمریکا مسن ترین پزشک در حال طبابت جهان است دکتر واتسون درآستانه جنگ جهانی دوم مدرک خود را دریافت کرد و در جنگ خدمت کرد و پس از پایان جنگ به زادگاهش جورجیا برگشت و طبابت و زندگی مشترک ۶۵ساله را با زنش اوردی آغاز کرد. نام وی به مرکز زنان در بیمارستان دانشگاهی در شهر آگوستا داده شده و مجسمه ای برنزی که او کودک تازه به دنیا آمده ای را در دست دارد ساخته شده است.

دکتر واتسون می گوید: علی رغم این که آرتریت خفیفی دارد و بینایی و شنوایی اش ضعیف شده است برنامه ای برای بازنشستگی ندارد براساس رکوردها دکتر واتسون درحال حاضر سالمندترین پزشک درحال طبابت است. رکورددار قبلی دکتر لیلا دنمارک بود که تا سن ۱۰۲سالگی به طبابت ادامه داد و در سن ۱۰۳سالگی در زادگاهش جورجیا فوت کرد.

دکتر واتسون تاکنون ۱۵۰۰۰عمل جراحی انجام داده است.