به گزارش افکارنیوز، در پی به قتل رسیدن زن خانه‌دار کجوری، گمانه‌زنی‌های متفاوتی درباره چگونگی کشته شدن این زن در کجور بر سر زبان‌ها افتاد.

بدین منظور به سراغ خانواده مقتول رفته و جزئیات و چگونگی به قتل رسیدن را از زبان برادر مقتول جویا شدیم.

فخرالدین مالامیری برادر مقتول در این باره در کجور گفت: اسم خواهرم مهری مالامیری و متولد ۱۳۵۰ و یک خانه‌دار روستایی بود.

وی درباره روز حادثه اظهار کرد: همیشه کار روزانه‌اش این بود که ساعت ۴ عصر برای رسیدگی به امور دام و دامداری به محل دامداری که حدود ۷۰۰ متر از آبادی و شهر کجور دور بود برود.

مالامیری ادامه داد: در روز حادثه ساعت ۶ عصر بود که به ما خبر دادند که اتفاق بدی در داخل دامداری رخ داد و بلافاصله خود را به آنجا رساندیم و با پیکر خونین خواهرم روبه‌رو شدیم.

وی افزود: شوهرش گفت شاید زنده باشد و بنابراین بلافاصله وی را به درمانگاه شهر پول منتقل کردیم تا مداوا شود ولی بعد متوجه شدیم که وی ظاهرا حدود دو ساعت قبل فوت کرده است.

برادر این مقتول خاطرنشان کرد: در ابتدا به کسی شک نکردیم و احساس کردیم که گاوها به او ضربه‌ای زدند و این حادثه تلخ رخ داد ولی وقتی چهره‌اش را خوب دیدم و نیز زمانی که وی به غسالخانه منتقل شد در آنجا آثار و شواهد نشان داد که خواهر ما بر اثر ضربات چاقو و بیل به قتل رسیده است، وی را به پزشکی قانونی منتقل کردیم و در آنجا پس از کالبد شکافی متوجه شدند که وی به قتل رسیده است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های مختلف معلوم شد فردی به نام(م خ) خواهرمان را با ضربات چاقو و بیل به قتل رسانده است.

برادر مقتول تصریح کرد: در روز حادثه نیز دختر خردسالش به نام فاطمه که ۲ سال و نیم دارد نیز همراه وی بود و شاهد وقوع تمامی صحنه‌های دلخراش مرگ مادرش بود.

وی گفت: با تلاش و پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره آگاهی شهرستان نوشهر در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.

برادر مقتول تصریح کرد: فرد ضارب در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل اعتراف و جزئیات را شرح داد.

مالامیری عنوان داشت: روز بعد از حادثه و دستگیری قاتل، نیروهای اداره آگاهی چاقو و بیل خون آلود را در محل وقوع جنایت پیدا می‌کنند.

به گفته وی بر اساس گزارش پزشکی قانونی، نخستین ضربه چاقو به بر قلب مقتول وارد شده و سبب پاره شدن یکی از رگ‌های قلب مقتول می‌شود و ضربات دیگر به نقاط دست و پا و کتف وی وارد می‌شود و بر روی صورت مقتول نیز آثار ضربات چاقو و بیل مشاهده شده است.

مالامیری اظهار کرد: ضربات وارده بر چهره مقتول به حدی شدید بود که من که برادرش بودم او را نشناختم و وقتی بر پیکر بی‌جان خواهرم رسیدم اصلا چهره‌اش را نشناختم و اصلا در باورم نمی‌گنجید.

وی افزود: قاتل اعتراف کرد که برای نیت پلید شیطانی خود به سراغ مقتول رفت اما با مقاومت وی روبه‌رو می‌شود و خواهرم او را شناخت و قاتل برای آنکه این ماجرا به بیرون درز نکند خواهرم را با ضربات چاقو و بیل به قتل می‌رساند.

برادر مقتول تاکید کرد: انتظار ما این است که همان‌طور که نیروهای زحمتکش انتظامی و اداره آگاهی تلاش کردند و در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کردند از مسئولان قضایی درخواست اشد مجازات و قصاص برای برای فرد قاتل داریم و می‌خواهیم این پرونده خارج از نوبت رسیدگی شود.