احمد حاجیزاده در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، که در محل تالار امام رضا استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم قم اجازه فعالیت حتی به صورت کمرنگ به فتنه گران دراین استان نمی دهند. مسوولان نیز به پشتیبانی مردم با این گونه حرکات جدا برخورد می کنند.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی و امنیتی استان قم گفت: در سال‌های اخیر استان قم در چهارشنبه‌های آخر سال از امنیت بالایی برخوردار بوده است.

وی با بیان این که قم جز استان هایی بوده است که طی دو سه سال اخیر با کمترین مشکلی مواجه شده و امنیت در آن در سطح بسیار بالایی برقرار بوده است، گفت: امسال نیز در چهارشنبه آخر سال حادثه‌ای در استان قم اتفاق نخواهد افتاد.

حاجی‌زاده با تأکید بر این نکته که مسلما هیچگاه به خاطر هوشیاری مردم انقلابی مومن و متعهد استان قم، فتنه گران فرصت کمترین اقدام را نخواهند پیدا کرد، گفت: نگرانی ما از چهارشنبه آخر سال فارغ از مسایل سیاسی، این است که جوانان احساساتی شده و اقدام به کارهای خطرناکی کنند که برای خود خانواده و دیگران مشکل‌آفرین شود.

وی همچنین با توجه به مطرح شدن تعطیلی مدارس در بعد از ظهر سه شنبه اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که اتفاقا کلاسهای متعددی برای دانش آموزان گذاشته شود تا آنها دیگر توانایی حضور در خیابانها را نداشته باشند نه اینکه آنها را به طور کامل و یا زودتر از وقت معمول تعطیل کنیم، اما به هر حال این مسأله باید در کمیسیون امنیتی استان بررسی و در مورد آن تصمیمگیری شود.