انتخاب بهترين و بدترين آثار جدول نمايش سينماها از سوي نويسندگان و منتقدان سينمايي ، به عنوان رويه اي براي عيار سنجي فيلم هاي اكران، مي تواند بستر ارتقاي مضموني و خروج از توليد و عرضه فيلم هاي تك موضوعي را موجب شود.

به گزارش ایرنا، منتقدان و نویسندگان سینمایی در گفت وگو با خبرنگار ما، فیلم های ' افراطی ها ' به کارگردانی جهانگیر جهانگیری و ' داماد خجالتی ' از آرش معیریان را به عنوان بدترین آثار اکران شده امسال برگزیدند.

بسیاری از منتقدان نیز همه آثار طنز سطحی را مشمول بدترین های سینمای ایران اعلام و از بیان نامی مشخص در این باره خودداری کردند.

علی علایی رییس انجمن منتقدان: فیلم های ' درد سر بزرگ ' و ' داماد خجالتی '
جواد طوسی: تعداد زیادی از فیلم های به نمایش درآمده در اکران عمومی که لودگی و سطحی نگری فصل مشترکشان بود.
کیوان کثیریان: فیلم های شبه کمدی سطحی همچون ' افراطی ها ' و ' داماد خجالتی '
جلیل اکبری صحت: فیلم به رنگ ارغوان
ابراهیم داروغه زاده: تمامی آثار شبه کمدی سخیف
علی افشار: فیلم هرچی خدابخواد
حسین سلطان محمدی: فیلم ' افراطی ' و پوستر فیلم ' هیچ ' بدترین طراحی تبلیغی فیلم
علی اکبر عبدالعلی زاده: فیلم ' سن پطرزبورک '
مازیار فکری ارشاد: فیلم افراطی ها
نیماحسنی نسب: تمامی کمدی های جنجالی که پرده سینماها را در اختیار خود گرفتند
منوچهر اکبرلو: فیلم افراطی ها '.
مریم حضرتی: فیلم داماد خجالتی
رویا پور محمد: فیلم های ' سن پطرزبورک '، ' افراطی ها ' و ' داماد خجالتی '
محمد صابری: فیلم افراطی ها
رضا استادی: فیلم های ' کارناوال مرگ ' و ' دختران '
امير قادري : تمامي فيلم هاي كمدي نمايش داده شده، بدترين هاي سينما هستند.