فال روزانه، جمعه ۶ اردیبهشت

به گزارش افکارنیوز، امروز مسیرهای مختلفی پیش رویتان قرار می گیرد و گیج می شوید. اگر مقدور بود کمک بگیرید. لیستی از کارهایی که باید انجام شوند تهیه کنید و کارهای انجام شده را تیک بزنید. تمرکز داشته باشید، همه چیز درست می شود.


فال روزانه متولدین فروردین

برای انجام پروژه خلاقانه ای که صبح و بعدازظهر امروزتان را پر می کند، الهام و ایده هایی دریافت می کنید. شما به اطلاعات و لوازمی نیاز دارید که در منزل موجود نیست و پیدا کردن آنها نیاز به صرف زمان، انرژی و هزینه دارد. این ایده را کنار نگذارید. اگر امروز حس می کنید که از عشقتان دور شده اید، شاید دلیلش انرژی امروز باشد. باید ساعاتی را تنها بگذرانید. شما اضطراب دارید و این نمی گذارد که ذات واقعی خود را نشان دهید. شاید بهتر باشد نرمش کنید یا به کلاس یوگا بروید. امروز صبح صبحانه بپزید و در طول روز سبزیجات مصرف کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هم در منزل و هم در مکان های دیگر، توجه زیادی را به خود جلب می کنید. می خواهید همه را شاد کنید، ولی الان کاملاً خسته هستید و زود از کوره در می روید. بهتر است بجای دیوانه کردن خودتان و دیگران، کارهای ضروری را به زمان دیگری موکول کنید. سلامتی و سبک درست زندگی شامل استراحت هم می شود. امروز استراحت کنید و غذای سالم را فراموش نکنید. ورزش کردن را هم در برنامه خود قرار دهید. در رابطه شخصی و نزدیک خود حس می کنید که غرور و تکبر یکی از شما یا هر دوی شما مشکل ساز شده است. این مشکلات چندان جدی نیستند، و گاهی جالب هم می شوند. هر دوی شما شخصیت های قوی و خوبی دارید و به راحتی با این مشاجرات و دعواها تسلیم نمی شوید. باید از آنها درس بگیرید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز ارتباطات و صحبت هایی که با شما صورت می گیرد، بیشتر از آنکه مفید باشند، وراجی هستند. تماس های تلفنی زیادی با شما گرفته می شود. در ابتدا از اینکه صندوق ایمیل هایتان پر است خوشحال می شوید، ولی بعد متوجه می شوید که بیشتر آنها از سوی افراد ناشناس هستند. دو نوع کله شقی وجود دارد: یکی زمانی است که وقتی تصمیمی گرفته می شود فرد نمی خواهد همکاری کند و دیگری وقتی است که اطلاعات فرد غلط است، ولی فکر می کند درست است. البته در رابطه ها همیشه می توان از طریق صحبت کردن به نتیجه رسید. انتخاب از آن شماست. عاقلانه تصمیم بگیرید. در ضمن شما امروز حس می کنید که می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. دقت و تمرکز داشته باشید. استراحت را فراموش نکنید. پیاده روی و جهت دادن به انرژی هم به شما کمک می کند. زیاد آب بنوشید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید دوستی از شما پول قرض کند. حس می کنید که او بیش از نیازش از شما طلب می کند و شما نمی خواهید این همه پول به او بدهید، چون ممکن است موقعیت بدی بین شما پیش بیاید. سعی کنید با دوستتان حرف بزنید و شرایط تان را به او تفهیم کنید. اگر لازم است به او نه بگویید، این کار را بکنید. اگر او دوست واقعی تان باشد، شما را درک می کند و جای دیگری دنبال پول می گردد. همچنین احساسات شما در مورد فرد خاصی واضح تر می شود. می توانید به او بگویید که چه حسی دارید و بدین ترتیب او هم رویش می شود که از احساساتش برای شما بگوید. این کار دلگرم کننده ای است. اگر می خواهید سبک زندگی سالمی برای خودتان بسازید، باید اهداف خاصی در یک چارچوب زمانی خاص تعیین کنید. اهدافتان را دست بالا نگیرید. اهداف عملی تعیین کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

بعضی از مسئولیت های شما برای یک فرد زیاد است و بر دوش شما سنگینی می کند. بار این مسئولیت ها هر روز بیشتر و بیشتر می شود. اگر می توانید بعضی از آنها را به فرد دیگری واگذار کنید. کارهایی که ضروری نیستند را به زمان دیگری موکول کنید و روی بقیه تمرکز کنید. روتین ها و ساختار های جالب زیادی در زندگی شما وجود دارد. اگر از دو، پیاده روی و غیره لذت می برید، مسیرهای زیادی برای شما وجود دارد. بعضی از کارهای صبح و عصر خود را جابجا کنید و تغییری ایجاد کنید. امروز زیاد حس رمانتیک یا عاشقانه ای ندارید، حتی اگر سر قرار می روید. شاید با فردی برخورد کنید که قبلاً او را می شناخته اید. صحبت شما بیشتر روی مسائل عملی و جدی متمرکز است.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز به مفاهیم معنوی و ماوراء الطبیعه علاقه مند می شوید و دوست دارید کتاب ها و مطالب بیشتری در این مورد بخوانید. اشتیاق شما باعثمی شود که به مسیرهای مختلفی کشیده شوید و ذهنتان خیلی مشغول شود. بهتر است به هر موضوع جداگانه رسیدگی کنید. تمرکز و دقت داشته باشید. وقتی به خودتان می رسید، حس می کنید که دنیا جای بهتری است. برای مراقبت بیشتر از سلامتی خودتان، باید به انتخاب غذاها و خوراکی هایی که مصرف می کنید بیشتر دقت کنید. امروز شریک زندگی شما احساس انعطاف کمتری می کند و شما هم احساس خودخواهی می کنید و همه اینها می تواند فاجعه بیافریند. از ته دلتان با هم حرف بزنید و به هر حرفی و هر عملی، واکنش منفی نشان ندهید و یکدیگر را ناراحت نکنید.


فال روزانه متولدین مهر

در مورد برنامه و پروژه موجود، خیلی اشتیاق دارید. احتمالاً این برنامه، برنامه خوبی است و می خواهید در آن موفق شوید. بر اساس آنچه امروز اتفاق می افتد، قضاوت منفی در مورد آینده این برنامه نکنید. عادات شخصی خود را مورد ملاحظه مجدد قرار دهید. کنترل آنچه می خورید را بدست بگیرید و وعده های غذایی سالمی انتخاب کنید. اگر تنها هستید و نمی توانید با عشق تان بیرون بروید و ناهار یا شام بخورید نگران نباشید. امروز بهتر است که در خانه بمانید و به خودتان برسید و به این فکر کنید که رابطه شما از کجا به کجا رسیده است و دوست دارید در آینده چطور باشد.


فال روزانه متولدین آبان

امروز مسیرهای مختلفی پیش رویتان قرار می گیرد و گیج می شوید. اگر مقدور بود کمک بگیرید. لیستی از کارهایی که باید انجام شوند تهیه کنید و کارهای انجام شده را تیک بزنید. تمرکز داشته باشید، همه چیز درست می شود. نتایجی که می خواهید را بدست می آورید. امشب سر قرار فضای ایده آلی درست نمی شود. چیزهایی هست که باید در مورد آنها حرف بزنید و مسائلی پیش می آید که نمی توانید این کار را بکنید. چیزهایی که باید به هم بگویید باید با تمرکز و دقت بالا و برنامه ریزی واقع گرایانه گفته شوند. امروز معنای اصالت را درک می کنید. نیازی نیست وقتتان را صرف کارهایی کنید که برایتان مهم نیستند. شناختن غذاهای سالم گام اول برای درست کردن آنها و ایجاد یک برنامه غذایی درست و سالم است.


فال روزانه متولدین آذر

با آنکه در رابطه فعلی، موقعیت شما آن چیزی نیست که در نظر داشتید، ولی امروز می توانید پیشرفتی در این زمینه داشته باشید. شما در مسیر ایده آل خود نیستید. اگر افکاری در مورد پروژه عملی دونفره داشتید، اکنون زمان خوبی برای برنامه ریختن برای آن است. به آینده هم اهمیت دهید. تصمیم بگیرید که می خواهید در آینده زندگی تان چگونه باشد و فرزندانتان در کجا بزرگ شوند. یکی از راه های ایجاد تعادل بین خواسته های شما و جامعه، شرکت کردن در مزرعه داری ارگانیک است. در مورد کشت سبزی و گیاه اطلاعات کسب کنید و سبزی ها و صیفی جات ارگانیک و طبیعی مصرف کنید.


فال روزانه متولدین دی

اگر تابحال دائماً به سرمایه گذاری فکر می کردید، امروز روز جدی فکر کردن درباره آن و تعهد بیشتر است. امروز روز خوبی برای تعیین گزینه ها و مطالعه اخبار و اطلاعات اقتصادی و تحلیل آنها است. ملک و املاک گزینه خوبی است. با کارشناسان حرف بزنید، مقالات مربوطه را بخوانید و فرصت ها را از دست ندهید. توانایی شما برای مدیریت زندگی پرمشغله تان به آنچه می خورید و می آشامید، ورزش و تمرین و تأمین نیازهای جسمی هم ربط دارد. عادات خوراکی و ورزشی خود را مورد ملاحظه مجدد قرار دهید. شما و عشقتان امروز خیلی جدی هستید و چهارچوب فکری مشابهی دارید. هر دوی شما هم نقاط ضعف و قدرت زیادی دارید و با آنکه گاهی به این چیزها می خندید، ولی باید قبول کنید که گاهی آسیب پذیر می شوید.


فال روزانه متولدین بهمن

کار کردن در خانه امروز برایتان متفاوت می شود، به خصوص اگر در حال تکمیل پروژه ای هستید. افراد دیگر خانواده می آیند و می روند و در و پنجره را بهم می کوبند و هی سوال می پرسند. اگر قرار است کارتان را تمام کنید، باید بروید و وقتی بیایید که خانه خلوت تر است. اگر وقت ندارید، در را ببندید و از دیگران بخواهید که شما را مدتی تنها بگذارند. در مورد رابطه خاصی باید به حس درونی خود بیشتر اطمینان کنید و از اقداماتی که معتقدید درست است، ناامید نشوید. اعتراف می کنید که شاید حق با شما نباشد. به حرف دلتان گوش دهید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز حس می کنید که باید همه کارهای ناتمام را تمام کنید. به تکاپو می افتید که سریع کارهایتان را انجام دهید. زمان زیادی را صرف دور ریختن چیزهای بی مصرف می کنید. بهتر است که سرعتتان را کمتر کنید و نگاهی اجمالی به آنچه انجام می دهید بیندازید. نمی خواهید چیزی را دور بیندازید که بعداً لازمتان می شود. طبیعی است که بخواهید کار درست را انجام دهید. کار درست همیشه راحت ترین کار نیست. وقتی نوبت به تصمیمی که شما و شریک زندگی تان با هم گرفتید می رسد، باید استوار باشید و تسلیم نشوید. شاید وسوسه شوید که نظر دیگران را هم بگیرید و یا این موضوع را از دید دیگری بنگرید. اگر بخواهید این پا و آن پا کنید به هیچ جا نمی رسید. کاری که باید انجام شود را انجام دهید.