بهترین توصیه‌های دکوراسیون کمد

به گزارش افکارنیوز، کمد دیواری محلی که لباس ها نگه داری می شود معمولا شلوغ و سردرگم کننده است. برای آنکه نظم درستی به این محل های مهم بدهید باید یک تغییر دکوراسیون حسابی را در ذهن داشته باشید. برای آنکه بتوانید بهترین کمد را برای خانه خود طراحی کنید می توانید در ادامه با ما همراه باشید:

** در اولین گام تمام مشکلات کمد را یادداشت کنید، با نوشتن مشکلات به این نتیجه می رسید که کدام بخش ها نیاز به دقت بیشتری دارد و کدام در اولویت برای درست شدن هستند. این لیست می تواند بعدها نیز در روند درست کردن کمد به شما کمک کند.

** خیریه ها را در نظر داشته باشید چرا که می توانید لباس های نو که دیگر به آن ها نیازی نیست را برای خیریه ها کنار بگذارید. یک جعبه کنار بگذارید تا تمامی این گونه لباس ها را در آن بریزید.

** ناحیه بندی کمد دیواری را به هیچ عنوان فراموش نکنید. زمانی همه چیز مرتب خواهد بود که شما ناحیه بندی داشته باشید پس برای هر چیز از جوراب و شلوار تا پیراهن و دامن را در ناحیه های خود قرار دهید.

** برای کمدهای لباس دو راه حل برای زیبایی در مقابل شما قرار دارد. در راه اول می توانید برای هر مورد لباس چوب لباسی های متفاوت داشته باشید برای مثال برای شلوارها چوب رخت آبی، پیراهن قرمز و … در راه اوم البته همه چیز ساده است تمامی چوب رخت ها را از جنس چوب و به یک شکل خریداری کنید تا یک حالت جدی و ساده ای داشته باشد.

** دکوراسیون را فراموش نکنید تا هیچوقت از شکل ظاهری کمد متنفر نشوید. استفاده از کاغذ دیواری و آینه درون کمد دیواری بهترین نمونه های دکوراسیون هستند. بسیاری از طراحان البته استفاده از آینه را توصیه می کنند چرا که می تواند فضای ظاهری کمد را دو برابر کند.